۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۹:۵۸
کد خبر: 82704032
T T
۰ نفر
افتتاح نخستين باشگاه پدل ايران با حضور وزير ورزش و جوانان

تهران - ايرنا - نخستين باشگاه پدل ايران و خاورميانه روز يكشنبه با حضور وزير ورزش وجوانان در مجموعه ورزشي انقلاب تهران افتتاح شد.

مدير عامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در حاشيه افتتاحيه اين باشگاه گفت: موضوع خصوصي سازي در كشور جزو شعارهاي دولت تدبير و اميد است كه بايد انجام شود و فقط بحث فروش اماكن ورزشي مطرح نيست.
مصطفي مدبر افزود: بر اين اساس ما در بحث تكميل طرح هاي نيمه تمام ورزشي، با كمك بخش خصوصي توانستيم طرح هاي مختلفي نظير همين باشگاه پدل، ورزشگاه نقش جهان اصفهان و ساير موارد را تكميل و افتتاح كنيم.
وي گفت آكادمي مجموعه پدل نيز با توجه به نو پا بودن اين ورزش و امكان قهرماني و مدال آوري در مسابقات بين المللي، براي تمامي رده هاي سني برنامه هاي مدون آموزشي دارد.
اين مجموعه جذاب ترين، كامل ترين و مدرن ترين ورزش راكتي جهان را بر اساس استاندارد هاي روز دنيا در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد.
پدل رشته اي جديد است كه با تمركز لازم مي توان آن را در همه سنين بازي كرد، زمين بازي آن تا حدودي شبيه به اسكواش و تنيس است و با چهار نفر و به صورت دو به دو انجام مي شود، اما نمي توان مثل تنيس، بدمينتون و اسكواش انفرادي بازي كرد.
مجموعه ورزشي پدل تهران شامل سه زمين استاندار با ابعاد 10 در20 متر مربع و يك زمين ميني پدل به ابعاد 6 در 20 متر مربع و داراي سالن كنفرانس، ريكاوري، لاكرهاي مجهز به اتوماسيون، فروشگاه ورزشي، رستوران و كافي شاپ است.
اين باشگاه داراي جايگاه ويژه تماشاچيان با ظرفيت 170 نفر در ضلع شمال شرقي مجموعه ورزشي انقلاب تهران احداث شده و نخستين مجموعه تخصصي پدل در ايران و خاورميانه است كه با سرمايه گذاري بخش خصوصي در مدت يكسال به بهره برداري رسيد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9250** 1293**
خبرنگار: گلي سفيد زاده* انتشار:علي خورسندي
۰ نفر