۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶
کد خبر: 82703052
T T
۰ نفر
امام جمعه مراغه: مسئولان رضايت الهي و خدمتگزاري به مردم را سرلوحه قرار دهند

مراغه - ايرنا - عضو مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه مراغه با تاكيد بر لزوم رعايت تقوا و تعهد در مسير خدمت به جامعه گفت: مسئولان و مديران ادارات و نهادها، بايد رضايت الهي و خدمتگزاري به مردم را در اولويت قرار داده و از پايمال كردن حقوق ديگران پرهيز كنند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدتقي پورمحمدي روز شنبه در جلسه شوراي اداري مراغه افزود: مديري كه به شخص يا جناحي وابسته باشد و در مسير خدمتگزاري متعهدانه و خالصانه حركت نكند، شايستگي آن مسئوليت را ندارد.
وي ادامه داد: توجه به حقوق مردم، خداترسي، تعهد، ايمان، تقوا و اتحاد اساس كار و ويژگي هاي بارز مديران و مسئولان نظام اسلامي است.
وي با تاكيد بر لزوم اتحاد و انسجام بين آحاد مردم و مسئولان گفت: نعمت بزرگ و الهي جمهوري اسلامي را فقط با اتحاد و همدلي بين آحاد ملت و مسئولان مي توان حفظ و اقتدار آن را روز افزون تر از هميشه كرد.
آيت اله پورمحمدي همچنين با اشاره به اظهارات رئيس جمهوري آمريكا عليه سپاه اضافه كرد: هجمه هاي نظام سلطه عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، به دليل شكست هاي متوالي در منطقه و خنثي شدن توطئه هاي شوم آنان توسط اين نهاد مقدس است.
نماينده مردم مراغه و عجب شير در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت: هجمه هاي دشمنان نظام اسلامي نسبت به كشورمان، به دليل پايبندي ملت بزرگ ايران به آرمان ها و ارزش هاي اسلامي و ديني است.
علي جليلي افزود: شهيدان به عنوان الگوهاي بي بديل خدمت به مردم و ايستادگي در برابر ظلم و جور، الگوي هاي بزرگي براي عالم بشريت هستند.
وي ادامه داد: اگر شهيدان امروز زنده بودند، اجازه نمي دادند كه صاحبان قدرت خود را ارباب و ولي نعمت مردم بدانند.
وي اضافه كرد: در جامعه امروزي بايد با تكيه بر فرامين رهبري و ادامه راه شهدا، خدمتگزاري به مردم را سرلوحه كارهاي خود قرار داده و كاري نكنيم كه در آخرت شرمنده شهدا باشيم.
مسئول ستاد پشتيباني از مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامي آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با اشاره به نقش مشاركت مردمي در حمايت از جبهه مقاومت اسلامي گفت: مردم استان در سال هاي اخير حمايت هاي مناسبي از مدفعان حرم داشته اند.
سرهنگ پاسدار عباسقلي احمدزاده افزود: با هدايت هاي رهبري و وحدت موجود، دشمنان قسم خورده اسلام در اجراي نقشه هاي شوم خود ناموفق بوده و توطئه استكبار جهاني توسط جبهه مقاومت اسلامي و مدافعان حرم شكست خورده است.
وي اضافه كرد: آذربايجان شرقي هم اكنون رتبه برتر كشوري را در زمينه پشتيباني از جبهه مقاومت اسلامي و مدافعان حرم كسب كرده كه نشان از عمق ارادت و عشق مردم اين خطه به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) دارد.
ظفر محمدي فرماندار مراغه نيز در اين جلسه با اشاره به فرارسيدن فصول سرد سال، خواستار آمادگي بيشتر دستگاه هاي خدمات رسان براي مقابله با هرگونه حادثه و نير خدمات رساني مناسب به مردم شد.
مهدي نوائي رئيس اداره ورزش و جوانان مراغه نيز با تشريح عملكرد بخش ورزش همگاني و قهرماني اين شهرستان گفت: امسال با تلاش هيات هاي ورزشي و برنامه ريزي هاي انجام شده ورزش اين شهرستان از رتبه شانزدهم استاني به رتبه سوم ارتقا يافته است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي واقع است.
خبرنگار: ابراهيم مطلوبي**انتشار:عيسي عطاپور**
3077/7487