۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۸:۴۸
کد خبر: 82701132
T T
۰ نفر
150 برنامه فرهنگي ورزشي هفته تربيت بدني در همدان برگزار مي شود

همدان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: همزمان با آغاز هفته تربيت بدني ، 150 برنامه فرهنگي و ورزشي در سطح شهرهاي مختلف اين استان آغاز شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا رسول منعم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اين برنامه ها با محوريت توسعه ورزش همگاني، اطلاع رساني و ارائه گزارش عملكرد پيرامون فعاليت هاي انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان هاي مختلف اين استان برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: برنامه هاي گراميداشت هفته تربيت بدني از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار 'ورزش ، سلامت، فرهنگ و اميد' از سوي وزارت ورزش و زير نظر معاونت همگاني اين وزارتخانه برگزار مي شود.
مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: مهمترين برنامه هفته تربيت بدني امسال برگزاري نشست وزير ورزش و جوانان و معاونين وزارتخانه همراه با روساي فدراسيون هاي ورزشي در مجموعه شهيد حاجي بابايي مريانج از توابع شهرستان همدان است كه اين برنامه امروز پنجشنبه 27 مهرماه همزمان با دومين روز هفته تربيت بدني و ورزش انجام خواهد شد.
وي بيان كرد: همچنين همزمان با سفر وزير ورزش و جوانان و در هفته تربيت بدني استخر سر پوشيده تختي ملاير نيز بهره برداري مي رسد.
منعم خاطرنشان كرد: براساس دستور وزير ورزش و جوانان، در دومين روز هفته تربيت بدني در روز (27مهر ماه) استفاده از مجموعه هاي ورزشي دولتي استان همدان و همچنين مجموعه هاي ورزشي كشور براي استفاده عموم رايگان است.
وي يادآور شد: برنامه فرهنگي گلزار شهدا و ويلچرراني، به صدا درآمدن زنگ زور خانه ها، ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان، برگزاري مسابقات استاني قرآن حفظ ، قرائت ، ترتيل ورزشكاران و كاركنان رده سني جوانان، برگزاري همايش پياده روي خانوادگي با شعار نه به اعتياد در ملاير، تجليل از قهرمانان و مربيان برتر و بازنشستگان و برگزاري همايش ورزش صبحگاهي در نهاوند و برگزاري همايش بزرگ پياده روي خانوادگي از برنامه هاي مهم اجرايي همدان در هفته تربيت بدني است.
مديركل ورزش و جوانان همدان بر اهميت اين هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بين آحاد مردم و نقش كليدي آن درتامين سلامت جسمي و روحي جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آينده سازان تاكيد كرد.
وي يادآور شد: توجه جدي تر به برنامه هاي اجرايي استان همدان در هفته تربيت بدني و ورزش ضروري است و انتظار مي رود با كيفيت بسيار مطلوب برگزار شود.
هم اينك بيش از 60 هزار ورزشكار سازمان يافته و 500 هزار ورزشكار غيرسازمان يافته در قالب 50 هيات ورزشي در سطح استان همدان فعاليت دارند.
7520/2087
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پيرنيا