۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82700570
T T
۰ نفر
سردار عروج: موفقيت نظام اسلامي بر گرفته از اصالت نهاد خانواده است

سنندج - ايرنا - مشاور عالي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: نظام اسلامي اگر توانسته است در عرصه هاي مختلف موفق و پيروز باشد، بخاطر جواناني است كه در دامن خانواده هاي اصيل و نهاد مقدس خانواده پرورش يافته اند.

به گزارش ايرنا، يادواره شهداي گمنام بيجار روز چهارشنبه با حضور جمعي از خانواده هاي معظم شاهد، مسئولان و روحانيون، دانش آموزان، بسيجيان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سردار خسرو عروج در اين مراسم با اشاره به استيصال آمريكا در مقابله با جمهوري اسلامي و عجز و درماندگي آنها در مقابل سپاه اظهار كرد: اين نظام داراي وجه خدايي و حسيني است و در هر گوشه اي از آن نداي حق و خداجويي بلند است.
وي به تاثير تربيت اسلامي و منحصر بودن آن در جمهوري اسلامي اشاره كرد و افزود: تربيت تنها از برداشت هاي عقلي و نظري نيست بلكه جنبه فطري و خدايي آن است كه موجب رشد و تربيت مرادن خداجوي مي شود.
مشاور عالي فرمانده سپاه تاكيد كرد: دشمنان نظام اسلامي متوجه تاثير موفق و پيروزمندانه تربيت اسلامي و نقش تربيتي نهاد مقدس خانواده شده اند لذا نگاه دشمن به كاهش تاثير اين نقش در تربيت نسل آينده دوخته شده است ولي به توفيق الهي در اين مسير هم موفق نخواهد شد.
سردار عروج به تحريم و محاصره اقتصادي دشمن براي ضربه زدن به پيشرفت هاي اقتصادي و توسعه كشور اشاره كرد و گفت: مردم از هر مذهب و عقيده اي پشتيبان نظام اسلامي هستند و تا اين وحدت باشد، محاصره و تحريم دشمن ره به جايي نخواهد برد.
شهر بيجار ميزبان سه شهيد گمنام است، مردم شهرستان بيجار 450 شهيد در دوران دفاع مقدس و سه شهيد مدافع حرم تقديم آرمان هاي والاي نظام اسلامي كرده اند.
محل احداث يادبود اين شهداي گرانقدر در بوستان 15خرداد شهر بيجار قرار گرفته است.
خبرنگار: سيد باقر سبحاني ** انتشار: مجيد سليماني
7350/9102