۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82698816
T T
۰ نفر

برنامه های روز كتاب و سینما اعلام شد

۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82698816
برنامه های روز كتاب و سینما اعلام شد

تهران- ایرنا- روز «كتاب و سینما» در جشنواره فیلم كوتاه تهران با هدف تشویق سینماگران و فعالان حوزه نشر (نویسندگان و مترجمان) امروز، 25 مهر ماه در پردیس سینمایی ملت آغاز به كار می كند.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی خانه كتاب، این موسسه با همكاری انجمن سینمای جوان، روز «كتاب و سینما» را در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران برگزار می كند.
از جمله برنامه های روز «كتاب و سینما» می توان به برگزاری اولین كارگاه تخصصی «اقتباس؛ از داستان تا فیلمنامه» با حضور محمد دهقانی و سعید عقیقی اشاره كرد.
همچنین در این روز از سه كتاب در حوزه های آموزش فیلم كوتاه و عكاسی به نام های «جستارهایی درباره فیلم كوتاه»، «ساختن یك فیلم كوتاه » و «درباره عكاسی» رونمایی می شود كه این سه كتاب درسنامه هایی برای آموزش تهیه فیلم كوتاه و عكاسی به جوانان و نوجوانان است كه به شیوه ای خلاقانه و كاربردی نگاشته شده است.
برگزاری نمایشگاه تخصصی كتاب با موضوع «سینما، ادبیات و هنر» از دیگر برنامه های روز كتاب و سینما است كه در مجموعه سینمایی پردیس ملت آغاز به كار می كند.
این نمایشگاه تا 30مهرماه دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 23 به مجموعه سینمایی پردیس ملت مراجعه كنند.
از دیگر برنامه های روز كتاب و سینما می توان از نكوداشت روز «كتاب و سینما» نام برد كه با حضور تعدادی از چهره های مطرح ادبیات و فیلم سازی از ساعت 19 تا 21 برگزار می شود.
فراهنگ **1085**1055
دریافت كننده : ناهید پورمند
۰ نفر