۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82685900
T T
۰ نفر
بودجه كشور بايد به سمت مناطق محروم هدايت شود

خرم آباد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:بايد بودجه كشور به سمت مناطق محروم كه دچار فقر و بيكاري هستند هدايت شده تا عدالت در كشور رعايت شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا آيت الله سيد احمد مير عمادي روز پنجشنبه در جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي و شوراي برنامه ريزي استان لرستان در سالن جلسات اتاق بازگاني،صنايع و معادن خرم آباد افزود: كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي نقش اساس و كليدي براي رشد و توسعه جامعه دارد.
وي بيان كرد:امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال نامگذاري شده است و لذا براي توليد و اشتغال بايد تلاش و برنامه ريزي داشت و برنامه ريزي نيازمند انسان هاي فرهيخته و خردگرا است.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ثروت و سرمايه لازم است اما مهم برنامه ريزي و خلاقيت است و عقل اقتصادي بايد وجود داشته باشد و اعضاي كميسيون برنامه وبودجه مجلس بايد افرادي خلاق و ايده پرداز و مديرتي توانمند باشند.
وي اظهار كرد: مديريت و برنامه ريزي از نشانه هاي ايمان است و امروز در كشور ثروت و سرمايه كم نداريم.
نماينده ولي فقيه در لرستان همچنين گفت: مجلس در راس امور است و بايد جلوي سوء مديريت و برنامه ها را بگيرد و نبايد شاهد اختلاس و مفاسد اقتصادي باشيم.
امام جمعه خرم آباد همچنين گفت: ايران اسلامي را بايد به صورت يكپارچه ببينيم و توازن توسعه در كشور وجود داشته باشد.
وي اظهار كرد: مجلس قوه وزارتي و مديريتي و برنامه ريزي بسيار قوي دارد و نقش مهم و اساسي دارد و انتظار مردم همين است چراكه مي توانيد جلوي انحراف بودجه را بگيريد.
نماينده ولي فقيه در لرستان خطاب به نماينده هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: اجازه سوء مديريت ندهيد كه در استاني مانند لرستان هفت فرزند خانواده اي بيكار باشند.
امام جمعه خرم آباد گفت: با توجه به منابع و ظرفيت هاي استان لرستان اين استان بايد تبديل به منطقه صنعتي و كساورزي تبديل شود.
جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي و شوراي برنامه ريزي استان لرستان با حضور جمعياز اعضاي كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي تشكيل شد.
/6060/7274/3210
خبرنگاران: محمدياراحمدي و مريم نريماني**انتشاردهنده:محمد عليدوستي