۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶
کد خبر: 82684698
T T
۰ نفر
سقوط مردی جوان از یك مجتمع مسكونی در شهرك مهرگان قزوین

قزوین-ایرنا-مدیر مركز آموزشی - درمانی شهید رجایی قزوین از سقوط یك مرد 26 ساله از یك مجتمع مسكونی در شهرك مهرگان خبر داد و گفت: اقدامات درمانی بر روی این فرد كه از ناحیه سر دچار آسیب شده ؛ انجام شد.

محسن ادهمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این فرد26ساله شب گذشته به دلایل نامعلوم از طبقه سوم یك مجتمع مسكونی در شهرك مهرگان سقوط كرده و بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.
وی با بیان اینكه بیمار با شكستگی جمجمه دچار خون ریزی مغزی شده ، اضافه كرد:پس از پذیرش بیمار در این مركز به سرعت جراح مغز و اعصاب بر بالین وی حاضر و عملیات درمانی بر روی او انجام شد.
ادهمی ادامه داد:با انجام اقدامات درمانی لازم ، به تدریج سطح هوشیاری بیمار بالار رفته و هم اكنون نیز در همین بیمارستان تحت درمان است.
در برخی خبرهای منتشر شده در فضای مجازی سقوط این فرد خودكشی اعلام شده است كه رییس آتش نشانی بخش محمدیه این موضوع را تكذیب كرد.
مهرگان یكی از نواحی شهری از توابع بخش محمدیه در شهرستان البرز است كه با هدف ساخت واحدهای مسكن مهر در سال 87 احداث شده و در 20 كیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزادراه قزوین - كرج واقع شده است.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی