۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82681017
T T
۰ نفر
آسمان گيلان در تاسوعا و عاشورا ابري همراه با بارندگي پراكنده است

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان گفت: آسمان استان در تاسوعا و عاشورا ابري ، نيمه ابري و همراه با بارندگي پراكنده است.

مازيار غلامي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده توده هواي ناپايدار تا اواخر وقت امروز (جمعه) در منطقه است كه بر اين اساس و از روز شنبه همزمان با تاسوعا، با تضعيف موضعي سامانه بارشي ، افزايش نسبي دما و در بعضي نقاط بارندگي مورد انتظار مي باشد كه با توجه به اين امر ، آسمان گيلان در اين روز ابري تا نيمه ابري مي باشد.
وي ادامه داد: همچنين روز يكشنبه همزمان با عاشورا، صبح تا ظهر آسمان گيلان كمي ابري تا نيمه ابري و بعد از ظهر يكشنبه نيز با نفوذ سامانه پرفشار ، افزايش ابر و بارندگي پيش بيني مي شود.
غلامي بيان كرد: آسمان امروز گيلان نيز ابري همراه با بارندگي و وزش باد است كه از اواخر وقت امروز، با كاهش ناپايداري همراه خواهد بود.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان خاطرنشان كرد: بيشينه دما در 24 ساعت گذشته مربوط به منجيل با 25 درجه سلسيوس و كمينه دما با هفت درجه سلسيوس مربوط به جيرنده بوده است.
وي خاطرنشان كرد: در 24 ساعت گذشته نيز ، بندرانزلي با 112 ميلي ليتر بارندگي ، بيشترين ريزش باران در شهرهاي گيلان را به خود اختصاص داد.
خبرنگار: حسين مجرد ** انتشاردهنده: كبيري
7285/2007