۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۸
کد خبر: 82680965
T T
۰ نفر
امام جمعه لاهيجان: تمامي معوقات كشاورزان چايكار پرداخت شود

لاهيجان - ايرنا - امام جمعه شهرستان لاهيجان خواستار پرداخت تمامي معوقات چايكاران بابت بهاي خريد تضميني برگ سبز چاي شد و در اين زمينه، به مسئولان مربوطه تذكر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام مهدي صديق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه لاهيجان گفت: كشاورزان چايكاران ، بدهكار هستند و به بهاي چاي خود نياز دارند و بايد با آن، زندگي و معيشت خانواده خويش را تامين كنند از اين رو، لازم است معوقات چايكاران هرچه سريعتر پرداخت شود.
وي همچنين از اعضاي شوراي اسلامي شهر لاهيجان خواست هرچه سريع تر نسبت به انتخاب شهردار جديد اقدام كنند زيرا مردم شهرداري مي خواهند كه مشكلات آنها را پيگيري و رسيدگي كند.
امام جمعه لاهيجان در بخش ديگري از سخنانش، به واقعه كربلا و قيام امام حسين (ع) اشاره كرد و گفت: امام حسين (ع) با حركت خود، مي خواست به سياست بازان بفهماند كه راه آنها، اشتباه است و آنها مي خواهند قرآن را پايمال كنند.
وي اظهار داشت: سفارش پيامبر اسلام (ص) عمل به قرآن و توجه به عترت بود و امام حسين (ع) مي خواست بگويد كه بدون امام ، مكه معنا ندارد و يزيد مي خواهد قرآن و عترت را از هم جدا كند.
حجت الاسلام صديق افزود: امام حسين (ع) بزرگترين منكرشناس و معروف شناس زمان خود بود و مي دانست كه يزيد، اسلام را منحرف كرده و مي خواست مردم را آگاه كند.
وي همچنين به تشييع پيكر و خاكسپاري شهيد مدافع حرم محسن حججي اشاره و خاطرنشان كرد: حججي به تمام آزادگان دنيا اعلام كرد كه سرباز رشيد امام حسين (ع) است و به نداي آن امام لبيك گفت و آموخت كه در راه حسين (ع) بايد جانبازي كرد.
شهرستان لاهيجان در 40 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.
خبرنگار : نظرپور **انتشاردهنده: كبيري
6029/2007