۶ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۵
کد خبر: 82680491
T T
۰ نفر
معاون سياسي سپاه :هدف دشمن در جريان نفوذ تغيير باورهاي مردم است

همدان - ايرنا - معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: هدف دشمنان از جريان نفوذ تغيير در باورمردم و تغيير در محاسبات مسئولان نظام است لذا همه بايد در برابر اين توطئه ها هوشيار باشند.

به گزارش ايرنا؛ سردار رسول سنايي راد روز پنجشنبه در يادواره 55 شهيد بخش گيان شهرستان نهاوند افزود: شهدا چراغ هميشه روشن آسماني هستند كه راه را از بيراهه به ‌همگان نشان مي دهند و همواره چراغ روشني را براي ما برافروخته اند.
وي افزود: شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم زنده كننده انقلاب و اسلام هستند و به فرموده امام راحل هر چه ما را بكشيد اين انقلاب زنده تر و ما بيدارتر مي شويم.
سنايي راد، ناكامي دشمن براي رسيدن به اهداف خود را حضور مردم در صحنه انقلاب ذكر كرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامي اين ملت و نظام را خوب نشناخته اند و با اين تلاش در صدد تضعيف انقلاب و دور كردن مردم از نظام هستند اما غافل از اينكه آنان خود را تضعيف مي كنند و مردم نيز جواب دندان شكن به آنها مي دهند.
وي افزود: از بدو تشكيل انقلاب تا به امروز خون هاي بسياري پاي انقلاب و اسلام ريخته شده تا اين انقلاب زنده و پويا و فعال باشد و اين خون هاي تازه در رگ انقلاب سبب بارورتر انقلاب اسلامي شده است.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به جريان استكبارستيزي انقلاب اسلامي افزود: استكبار ستيزي نه تنها جزو ماهيت انقلاب است، بلكه ريشه در فرهنگ و رفتار ما نيز دارد و لذا ما نمي توانيم با كسي كه تكبر مي ورزد كنار بياييم.
سنايي راد در ادامه به تلاش ها و اقدامات دشمن براي تفرقه بين جهان اسلام اشاره و اظهار كرد: استكبار جهاني براي تضعيف جهان اسلام داعش را به وجود آورد تا به هزينه كشورهاي اسلامي سود آن به جيب رژيم صهيونيستي برود.
وي گفت: امروز فتنه داعش گريبان كساني را گرفته كه در به وجود آمدن آن نقش داشتند و حتي آنها به دنبال ايجاد كانون جديد شيطنت در منطقه هستند كه اين تلاش آنها نيز ناكام خواهد ماند.
سردار سنايي راد افزود: ايران اسلامي ام القراي جهان اسلام ‌واميد همه ‌آزاديخواهان جهان است كه به تعبيير امام راحل انقلاب اسلامي امروز به اقصي نقاط جهان صادر شده‌ است.
وي با اشاره به اينكه همگان بايد قدر نعمت انقلاب اسلامي را بدانيم ‌افزود: نظام اسلامي به عنوان كشوري مستقل و مقتدر امروز خار چشم دشمنان و اميد همه مظلومان عالم شده است.
شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس 854 شهيد والامقام را تقديم نظام اسلامي كرد كه 55 شهيد آن مربوط به بخش گيان از توابع اين شهرستان است.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعيتي نزديك به 190 هزار نفر در 105 كيلومتري جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525/3404**خبرنگار: وحيد سيفي** انتشار: محسن اسماعيلي
۰ نفر