۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82675156
T T
۰ نفر
بازشناسي و ترويج ارزشهاي فرهنگي دفاع مقدس وظيفه همگاني است

گرگان – ايرنا – فرماندار شهرستان كردكوي گفت: بازشناسي و ترويج ارزشهاي فرهنگي دوران دفاع مقدس و تبيين آن براي نسل هاي آينده؛ وظيفه همه آحاد مردم و دستگاه هاي اجرايي است.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، مجتبي جمالي در پنجمين جلسه شوراي اداري كردكوي با گراميداشت ياد شهدا اظهار داشت: حضور حماسه آفرين و دلاورانه ملت غيور ايران در دوران دفاع مقدس پيروزي حق بر باطل را رقم زد و حقانيت جمهوري اسلامي را به اثبات رساند.
وي همچنين با تسليت ايام سوگواري شهادت امام حسين (ع) و ياران آن حضرت، افزود: نهضت امام حسين (ع), نماد برجسته نبرد بين حق و باطل است، دفاع مقدس نيز با الگوپذيري از نهضت عاشورا به سرانجام رسيد.
فرماندار كردكوي به سخنان رييس جمهوري در سازمان ملل نيز اشاره كرد و گفت: سخنراني رييس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل رويكرد تعاملي و اعتدالي دولت و حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران را براي جهانيان روشن كرد و بهره گيري از اين استراتژي، گفتگو و تعامل فعالانه با جامعه جهاني‌ باعث برخورداري از حمايت افكارعمومي شده و نيز موجب رويكرد مثبت جامعه جهاني به حقانيت جمهوري اسلامي شده است.
جمالي در بخش ديگري از سخنان خود به تاثير مسائل آموزشي وعلمي بر كاهش آسيب هاي اجتماعي اشاره كرد و گفت: كمبودها و كاستي هاي پرورشي و تربيتي مسبب بسياري از مشكلات و آسيب ها و پيامدهاي ناخواسته آن است.
وي از خانواده ها و دستگاه هاي متولي خواست تا به صورت جدي براي كاهش آسيب هاي اجتماعي قدم بردارند و مسايل پرورشي و تربيتي دانش آموزان را با جديت دنبال كنند.
در ابتداي اين جلسه روساي ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه پيام نور، مركز آموزش جهادكشاورزي و ناحيه مقاومت بسيج گزارشي از عملكرد و برخي از برنامه هاي در حال اجرا ارائه كردند.
كردكوي با افزون بر 75 هزار نفر جمعيت در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علي قاسمعلي ** انتشار: پري سالارنيا