۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶
کد خبر: 82669147
T T
۰ نفر
سرمربی فولاد خوزستان: رقابت درعین برادری در فولاد حرف اول را می زند

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینكه رقابت درعین برادری در فولاد حرف اول را می زند، گفت: با وجود این كه امسال دستخوش تغییرات بسیاری شدیم اما عملكرد بازیكنان فولاد نشان می دهد كه آن ها برای بردن حریص هستند.

سید سیروس پورموسوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: بازیكنانم تاكنون صد در صد انتظارات را برآورده كردند و به لحاظ فنی و اخلاقی بسیار عالی نشان دادند و در ادامه قطعا حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این كه رقابت و برادری در فولاد حرف اول را می زند افزود: خوشبختانه بازیكنان فولاد خود را باور كرده اند و تشنه رسیدن به قله های موفقیت هستند. در حال حاضر شرایط تیم به شكلی است كه بازیكنان برای قرار گرفتن در تركیب اصلی با یكدیگر به رقابت می پردازند. مطمئنا اگر با همین روحیه ادامه دهیم نتایج بسیار خوبی كسب خواهیم كرد.
وی با اشاره به این كه در تیم فولاد تركیب ثابتی وجود ندارد و در هر بازی امكان آن وجود دارد كه تركیب تیم تغییر كند افزود: پس از هر بازی در اوایل هفته تمرینات عمومی برای همه بازیكنان برگزار می كنیم و این فرصت را به آنها می دهیم تا خود را نشان دهند و بعد از آن ارنج اصلی تیم را انتخاب می كنیم.
پورموسوی در خصوص بازی تیمش مقابل نفت آبادان در هفته هفتم گفت: صنعت نفت امسال متفاوت با سال های قبل است به همین دلیل فكر می كنم بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم دربی خوزستان یكی از قشنگ ترین بازی های لیگ شود. قطعا تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا با دست پر از آبادان خارج شویم.
وی با بیان این كه تیم صنعت نفت آبادان در یارگیری بسیار خوب عمل كرده و از چند بازیكن خوب خارجی بهره مند است افزود: با تمام این اوصاف باید بگویم كه حریفان خود را با سال های قبل مقایسه نمی كنیم چرا كه تیم ما نیز كاملا جدید است و باید با كار و تلاش فراوان نتایج مفیدی كسب كنیم. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه حمایت خوب و جامعی از من و تیمم داشته اند لذا امیدوارم بتوانیم شایستگی های خود را به آن ها و تمام هواداران فولاد نشان دهیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش كه تیم فولاد خوزستان در خط دفاعی متزلزل نشان داده می دهد افزود: ما از همان اول فصل گفتیم كه به یك دفاع وسط نیاز داریم و به خوبی از كمبود بازیكن در این پست آگاه بودیم اما باید بگویم كه بازیكنانم تاكنون بسیار خوب بازی كردند. با مصدومیت ایوب والی و در اختیار نداشتن این بازیكن در سه هفته از رقابت ها مجبور شدیم از میلاد بدرقه در پست غیر تخصصی اش استفاده كنیم كه به لحاظ فنی بسیار خوب نشان داد و نسبت به عملكرد آن رضایت كامل داشتیم.
به گزارش ایرنا، دیدار بین 2 تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر روز جمعه در آبادان برگزار می شود. سرخپوشان اهوازی در حال حاضر با كسب 10 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند همچنین تیم صنعت نفت آبادان با كسب 7 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

6002 خبرنگار: پارسا شاكری**انتشار :كبری آقازری