۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82668535
T T
۰ نفر
بيش از 27 هزار دانش آموز در شيروان سال تحصيلي جديد را آغاز مي كنند

شيروان- ايرنا- فرماندار شيروان گفت: در سال تحصيلي 97-96، 27 هزار و 275 دانش آموز در اين شهرستان در مقاطع مختلف سال تحصيلي جديد را آغاز مي كنند.

به گزارش ايرنا عباسعلي صفايي دوشنبه در نشست ستاد هماهنگي طرح استقبال از مهر اظهار كرد: اين تعداد دانش آموز در 370 آموزشگاه شهري و روستايي شيروان مشغول به تحصيل خواهند شد.
وي با بيان اينكه استقبال از مهر فقط استقبال از مدارس نيست گفت: اين طرح استقبال از دانشگاه ها هم هست كه با شور و شعف اين مراسم را شروع مي كنند.
صفايي افزود: اين طرح با هدف ارتقاي سطح خدمات و امكانات مورد نياز فضاهاي آموزشي ، مشاركت پذيري دانش آموزان در مباحث شهري، زيباسازي، ايمني معابر، بازپيرايي فضاي سبز و بهسازي و زيباسازي محيط هاي داخلي و پيرامون مراكز آموزشي آغاز شده است.
نماينده عالي دولت در شيروان گفت: تغيير و تحولات چشمگيري در سطح شهر مي بينيم كه در روستاها هم اين موضوع فعال شده و رقابت سالم براي عمران و آباداني به وجود آمده است.
صفايي گفت: امسال براي هر كدام از مدارس روستايي 10 ميليون ريال در بحث رنگ آميزي، تعميرات جزئي و وسايل اوليه هزينه مي شود و همچنين براي مدارس شهري آسفالت مدارس كمك هاي لازم صورت مي گيرد.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي