۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۵۹
کد خبر: 82667909
T T
۰ نفر
ثبت نام الكترونيكي انتخاب صادركنندگان برگزيده هرمزگان تا دهم مهرماه ادامه دارد

بندرعباس- ايرنا- معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به آغاز ثبت نام براي انتخاب صادركنندگان برگزيده استاني، گفت: مهلت ثبت نام الكترونيكي براي اين منظور تا دهم مهرماه است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد عباسي روز يكشنبه در نشستي در همين رابطه بيان داشت: سازمان توسعه تجارت ايران طبق دوره هاي گذشته و در راستاي تحقق اهداف صادراتي و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات، درصدد شناسايي الگوهاي موفق در اين عرصه و معرفي آنان به عنوان صادركنندگان برگزيده استاني در بيست و يكمين سالروز ملي صادرات است.
وي اظهار كرد: بر اين اساس تمام صادركنندگان كه مايل به شركت در اين رقابت استاني هستند مي توانند با مراجعه به سايت اختصاصي سازمان توسعه تجارت ايران به آدرس www.tpo.ir بخش فارسي قسمت صادركنندگان نمونه از شرايط ثبت نام مطلع شوند.
عباسي افزود: لازم است صادر كنندگان استاني پس از مراجعه به سايت مذكور با مطالعه دقيق شرايط، ضوابط و معيارها و تكميل فرم مربوطه، براساس هر يك از گروه هاي كالايي اقدام كرده و سپس جهت ثبت نام الكترونيكي به نشاني http://nemoonesh.tpo.ir مراجعه نمايند.
عباسي تصريح كرد: تحويل اصل مدارك و مستندات به دبيرخانه كارگروه انتخاب صادركنندگان برگزيده استاني مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان واحد امور بازرگاني از 22 شهريور آغاز و حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه، پانزدهم مهرماه خواهد بود.
همه ساله همزمان با 29 مهرماه روز ملي صادرات از صادركنندگان نمونه تقدير مي شود.
از مهمترين معيارهاي انتخاب صادركننده نمونه علاوه بر حجم صادرات، نفوذ در بازارهاي صادراتي و ميزان ماندگاري در بازارهاي هدف است.
7198/ 2094
تنظيم كننده: فاطمه حسيني ** انتشاردهنده: هومن محمدكرمي
* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com