۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۵۹
کد خبر: 82665807
T T
۰ نفر
هیچ‌گونه تغییر كاربری درمورد مدرسه كوی علوی اهواز صورت نگرفته است

اهواز _ایرنا_ استاندار خوزستان گفت: هیچ گونه تغییر كاربری ای درمورد مدرسه مفتح كوی علوی اهواز صورت نگرفته است.

غلامرضا شریعتی جمعه شب در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی دراین باره افزود: در خصوص مسائل پیش آمده در مورد این مدرسه اعلام می كنیم كه هیچ‌گونه تغییر كاربری صورت نگرفته
و تنها در راستای افزایش ضریب امنیت و به دلیل نامناسب بودن فضای كلانتری واقع در منطقه كوی علوی این فضا به صورت موقت در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.
وی اظهار كرد: از زمان انتصاب به مسئولیت استانداری خوزستان بیشترین بازدیدها را از مناطق محروم و حاشیه ای
داشته ام و با همین نگاه و با توجه به وقوف به اهمیت مسائل آموزشی ضمن برگزاری منظم ومستمر جلسات با مسئولین آموزش وپرورش ، امسال برای نوسازی و بازسازی مدارس ومسائل عمرانی كوی علوی، دستورات ویژه ای صادر كرده ام.
وی ادامه داد: ضمن تشكر از كلیه فعالین مدنی و اجتماعی وهمچنین نمایندگان محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی جناب آقای الباجی وساری برای پیگیری موضوع و اهمیت قائل شدن برای مسائل آموزشی تاكید می شود واگذاری به صورت موقتی بوده و جهت افزایش امنیت منطقه انجام شده و هیچگونه تغییر كاربری صورت نگرفته است.
به گزارش ایرنا تغییر كاربری یكی از مدارس كوی علوی، كه از مناطق كم برخوردار كلانشهر اهواز است، در روزهای اخیر موجب نگرانی ساكنان این محله شده بود و فعالان اجتماعی اعتراض خود را به این مساله در فضای مجازی منتشر كرده بودند.
6002/7164خبرنگار: عاطفه جوادی **انتشاردهنده : كبری آقازری