۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82665386
T T
۰ نفر

برترين هاي جشنوار تئاتر همدان معرفي شدند

۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82665386
برترين  هاي جشنوار تئاتر همدان معرفي شدند

نهاوند - ايرنا - بيست و نهمين جشنواره تئاتر استان همدان شامگاه پنجشنبه با معرفي برگزيدگان بخش هاي مختلف در شهرستان نهاوند به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا براساس اعلام راي هيات داوران در بخش گريم از 'مليكا گل ميرزايي' طراح گريم نمايش 'آئين دايره زدايي از يك دايره گچ مانده قفقازي' و در بخش موسيقي صحنه از 'حسين درويشي'، 'محمد نيكو منش' و 'فرزاد ظاهري' براي موسيقي اين نمايش از شهرستان تويسركان تقدير شد .
در بخش طراحي لباس نيز از 'مرجان مهرمنش' براي طراحي لباس نمايش 'اعترافاتي در باره زنان' از همدان تقدير شد .
در اين جشنواره در بخش طراحي صحنه، لوح تقدير به محمدرضا زهاب طراح صحنه نمايش' روبان هاي مشكي را از دور قاب عكس بردار' از همدان و تنديس جشنواره و ديپلم افتخار به 'پگاه شمس' طراح نمايش 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي' از نهاوند تعلق گرفت .
در بخش كار گروهي هيات داوران لوح تقدير را به كار گروهي بازيگران نمايش ' آئين دايره زدايي از يك در گچ مانده قفقازي' از شهرستان تويسركان اهدا كردند.
هيات داوران به دليل روان بودن، صداقت و صميمانه بودن بازي بازيگران كودك و نوجوان و تشويق آنها از 'زهرا سلگي' و 'عطيه كريمي' بازيگران نمايش 'دريا زدگي' از نهاوند و 'مهشيد صارمي' بازيگر نمايش'پيچك در چشم انداز ايوان' از شهرستان ملاير تجليل كرد .
همچنين در بخش انتخاب بازيگر زن لوح تقدير براي بازي در نمايش 'آكبث' از همدان به 'مانا پور اسد' از همدان و 'طيبه طالبي قانع' براي بازي در نمايش 'برف زمين را گرم مي كند' اهدا شد .
هيات داوران تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و لوح تقدير رتبه نخست بازيگري زن را به صورت مشترك به' نفيسه صالحي' و 'باران عرفاني' براي بازي در نمايش 'اعترافاتي در باره زنان' از همدان اهدا كرد همچنين لوح تقدير رتبه دوم بازيگري زن به 'فروزان حسيني' براي بازي در نمايش 'نقش پيچك در چشم انداز ايوان' از تويسركان و لوح تقدير رتبه سوم اين بخش به 'زينب دارايي' براي بازي در نمايش 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي 'از نهاوند اهدا شد.
هيات داوران در بخش انتخاب بازيگر مرد نيز لوح تقدير رتبه دوم بازيگري مرد را به صورت مشترك به 'زهير كزازي' براي بازي در نمايش'نقش پيچك در چشم انداز ايوان' از ملاير و 'مصطفي قرباني' بازيگر نمايش' برف زمين را گرم مي كند' از شهرستان بهار اهدا كرد همچنين لوح تقدير رتبه سوم بازيگري مرد به 'مسعود رضي' براي بازي در نمايش هاي 'دريا زدگي' و 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي' از نهاوند اعطا شد .
در بخش كارگرداني نيز لوح تقدير به 'كيان مرادي' و 'مسعود رضي' كارگردان نمايش 'دريا زدگي' اهدا شد .
همچنين رتبه اول كارگرداني به 'سجاد طهماسبي' كارگردان نمايش 'آئين دايره زدايي از يك در گچ مانده قفقازي' از شهرستان تويسركان، رتبه دوم كارگرداني به 'مزدك مهيمني' كارگردان نمايش 'اعترافاتي درباره زنان' از همدان و رتبه سوم كارگرداني به 'اتابك مهراد' كارگردان نمايش 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي' تعلق گرفت .
هيات داوران در بخش نويسندگي رتبه اول متن را به 'سجاد طهاسبي' نويسنده نمايش 'آيين دايره زدايي از يك گچ مانده قفقازي' از شهرستان تويسركان، رتبه دوم متن را به 'روح الله صالحي' نويسنده نمايش 'اكبث' از همدان و 'اتابك مهراد' نويسنده نمايش 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي' از نهاوند و رتبه سوم متن را به ' مهدي شادماني روشن' نويسنده نمايش 'روبان هاي مشكي رو از گوشه قاب عكس بردار' از شهرستان همدان اهدا كرد.
هيات داوران با توجه به جمع امتيازات 2 نمايش 'آئين دايره زدايي از يك گچ مانده قفقازي' از شهرستان تويسركان به نويسندگي و كارگرداني 'سجاد طهاسبي' و نمايش 'اعترافاتي درباره زنان' به نويسندگي 'محمدامير ياراحمدي' و كارگرداني 'مزدك مهيمني' از همدان را بدون اولويت براي شركت در جشنواره بين المللي فجر به اداره كل هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي معرفي كرد .
همچنين در بخش بروشور جشنواره لوح تقدير براي بروشور نمايش 'مجلس شاه كشي به روايت عكاس باشي' از نهاوند به 'محمد رضا صفي' و 'پويان شهبازي' اهدا شد .
بيست و نهمين جشنواره تئاتر استان همدان از 20 تا 23 شهريور ماه در شهرستان نهاوند برگزار شد .
در اين جشنواره 9 اثر از 21 اثر براي نمايش صحنه اي پذيرفته شد .
1181/7525
خبرنگار: وحيد سيفي**انتشار:الهام تدين

سرخط اخبار استان‌ها