۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82661206
T T
۰ نفر

دو قايقران ايراني عازم فرانسه شدند

۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82661206
دو قايقران ايراني عازم فرانسه شدند

تهران - ايرنا - ركسانا رازقيان در بخش كمپ توسعه گسترش قايقراني بانوان و امير رضانژاد در بخش كمپ نخبه گزيني رشته اسلالوم عازم فرانسه شدند.

به گزارش روز دوشنبه فدراسيون قايقراني، همزمان با برگزاري مسابقات اسلالوم قهرماني جهان، دو كمپ توسعه و گسترش قايقراني بانوان و طرح نخبه گزيني نوجوانان تحت نظر فدراسيون جهاني قايقراني به ميزباني شهر «پو» فرانسه برگزار مي شود.
كمپ توسعه و گسترش قايقراني براي زنان با هدف افزايش توانايي هاي آنها به كمك ورزش كه تاكنون در كشورهاي مختلف از جمله تايلند، تركيه، نپال، توگو، ايران، مراكش، كلمبيا و فرانسه برگزار شده است، امسال در فرانسه و با حضور پنج ورزشكار و مربي برجسته از كشورهاي سنگاپور، چين تايپه، بلغارستان، صربستان و ايران برگزار مي شود و نماينده ايران در اين بخش ركسانا رازقيان دارنده دو مدال برنز در دو رشته انفرادي كانو و كاياك بزرگسالان قهرماني آسيا و كتايون اشرف سرمربي تيم ملي اسلالوم كشورمان هستند.
نمايندگان كشورمان در اين بخش علاوه بر تمرين در پيست آب هاي خروشان، آموزش لازم جهت گسترش اسلالوم در كشور را خواهند ديد.
در بخش ديگر اين كمپ طرح نخبه گزيني اسلالوم برگزار مي شود كه با توجه به حضور پررنگ ايران و به واسطه فعاليت هاي گسترده كشورمان در اين بخش، امير رضانژاد دارنده مدال برنز تيمي مسابقات قهرماني آسيا از سوي فدراسيون جهاني قايقراني براي حضور در اين طرح دعوت شده است.
نمايندگان ايران پس از حضور در اين كمپ در مسابقات قهرماني جهان شركت مي كنند.
مسابقات قهرماني جهان اسلالوم در بخش آب هاي آرام و اكستريم اسلالوم با حضور بيش از 50 كشور در فرانسه برگزار خواهد شد.
ورزشكاران ايران براي نخستين بار با قايق مدل سورنا توليد داخلي در مسابقات حضور پيدا مي كنند.
قايقرانان ايران در اين كمپ و مسابقه خود را براي حضور موفق در مسابقات قهرماني آسيا در رده هاي سني زير 18 سال و زير 23 سال آماده خواهند كرد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293**
تنظيم :محمد طاهري* انتشارعلي خورسندي
۰ نفر