۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82656980
T T
۰ نفر
سردارغیب پرور: بسیج رسانه زبان گویای انقلاب است

تهران-ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه بسیج رسانه باید برای مقابله با هجمه‌هایی كه علیه انقلاب اسلامی دراین عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشد، گفت: رسانه زبان گویای انقلاب است و زبان گویای این انقلاب بسیج رسانه است.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا ازبسیج رسانه، سردارپاسدارغلامحسین غیب پرور در این بازدید اظهاركرد: بسیج متعلق به جناح و گروه خاصی نیست هركس نیت و عملش برای اسلام باشد در هرجای جهان كه باشد یك بسیجی است.
وی افزود: هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل كردن، شرط حضور درجبهه انقلاب است و آنچه باعث پیشرفت ما می‌شود هم‌افزایی است، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود كه در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌كردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح كرد: خدمت به خانواده شهدا از اولویت های بسیج است كه باید با جدیت بیشتری دنبال شود من تشكر می كنم از برنامه های خوبی مانند « نامه ای به مدافعان حرم، كلاس های سواد رسانه ای و خانواده، جشنواره رسانه ای ابوذر، خدمت به اصحاب رسانه و ...». بسیجیان و فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سركشی از خانواده‌های شهدا و محرومی كه نیاز به توجه و كمك دارند، چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند.
وی اذعان كرد: امروز دشمن یك جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر وعمیق‌تر را تشكیل داده است كه درِ آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اكثر مخاطبان فضای مجازی در كشورهای جهان و در كشور ما جوانان هستند.
سردارغیب پرور ادامه داد: بسیج رسانه باید پشتوانه همه اقشار و تمام ماموریت های بسیج باشد، رسانه زبان گویای انقلاب است، یك انسان درهرجایگاه و سطحی كه باشد اگر زبان گویا نداشته باشد نمی تواند مطلب خود را برساند و زبان گویای این انقلاب بسیج رسانه است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:مطالبه‌گری نیز بخش دیگری ازفعالیت های بسیج رسانه است كه همان مطالبه وعمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
در این دیدار مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه به تشریح عملكرد واقدامات بسیج رسانه پرداخت.
اجتمام / 1095/
خبرنگار: رضائی مجد * انتشار: حسین فتح الهی
۰ نفر