۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۲۴
کد خبر: 82647016
T T
۰ نفر
صف طولانی خودروها در مقابل جایگاههای بنزین در ماهشهر

بندرماهشهر- ایرنا -نبود بنزین در بیشتر جایگاههای عرضه بنزین در بنرد ماهشهر باعث شد تا صف خودورها برای دریافت بنزین در جایگاههای سوخت این شهر طولانی شود.

به گزارش ایرنا برخی از شهروندان ماهشهری گفتند این كمبود بنزین از روز یكشنبه آغاز و تا كنون نیز ادامه داشته و جایگاههای سوخت این شهر نیز پاسخگوی این مشكل نیستند.
یك راننده ماهشهری گفت: از روز گذشته برخی جایگاههای سوخت در این شهرستان بنزین عرضه نمی كنند و علت این امر نیز مشخص نیست.
محمد شریفی افزود: یكی از جایگاه داران در پاسخ به سوالات مكرر رانندگان اعلام كرد دو روز است كه سوخت رسانان به دلایل مشكلات صنفی خود بنزین به جایگاههای سوخت نمی دهند.
وی گفت: عدم عرضه بنزین در جایگاههای سوخت این شهرستان مشكلاتی برای شهروندان به وجود آورده و برخی رانندگان خاطی نیز با سوء استفاده از این موضوع كرایه ها را افزایش داده اند.
رئیس شركت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ناحیه ماهشهر گفت:تنها دو جایگاه سوخت بندرماهشهر مشكل دارند كه تا بعدازظهر دوشنبه - امروز - رفع می شود.
محمود طاهری زاده روز دوشنبه در گفت گو با ایرنا گفت:از صبح دیروز دو جایگاه سوخت بندرماهشهر به علت اختلاف نظر میان رانندگان حمل سوخت و شركت صاحب نشان با كمبود سوخت مواجه شدند و مشكلاتی را برای شهروندان به دنبال داشت.
وی افزود:شركت صاحب نشان كه به تازگی از اول شهریورماه كار خود را آغاز كرده با مشكلاتی رو به رو بود كه برای رفع مشكلات موجود در تلاش هستیم.
طاهری زاده گفت:با اقدامات انجام شده مشكل این دو جایگاه سوخت تا بعداز ظهر امروز به طور كامل رفع می شود كه امیدواریم با رفع اختلافات موجود این شركت جدید دیگر شاهد تكرار این مشكل در شهرستان نباشیم.
گفتنی است مشكل كمبود بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان بندرماهشهر با دارا بودن یك منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و 22مجتمع پتروشیمی در مدت اخیر به یكی از دغدغه های شهروندان تبدیل شده است.
شركت پالایش و پخش ناحیه ماهشهر زیر نظارت شركت پخش و پالایش نفت فرآورده های نفتی منطقه آبادان فعالیت می كند.
9858/6002
خبرنگار: آمنه محتشمی**انتشار دهنده : كبری آقازری