۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82646827
T T
۰ نفر
دانش آموز ژيمناستيك كارمدال و كاپ اخلاق خود رابه شهيد حججي تقديم كرد

كرج - ايرنا- معاون تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش البرز گفت كه دانش آموز مقام آور در مسابقات ژيمناستيك دانش آموزي كشور در البرز مدال و كاپ اخلاق خود را به شهيد مدافع حرم ' محسن حججي ' اهداء شد.

فرشيد عليزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: حميد رضا پويان ژيمناستيك كار دوره ابتدايي از استان آذربايجان شرقي مدال و كاپ اخلاق خود را به شهيد محسن حججي اهداء كرد.
وي اظهار كرد: اين دانش آموز بعد از دريافت مدال و كاپ اخلاق در مسابقات ژيمناستيك دانش آموزان دختر و پسر به ميزباني البرز آن را به خانواده شهيد مدافع حرم ' محسن حججي ' تقديم كرد.
وي بيان كرد: اين دانش آموز آذربايجاني اين اقدام را به پاس ايثارگري و از جان گذشتگي شهيد ' محسن حججي' و صبر و استقامت به خانواده آن شهيد مدافع حرم انجام داد.
وي تصريح كرد: حميد رضا پويان دانش آموز دوره دوم ابتدايي از استان آذربايجان شرقي با اين حركت نمادين به سهم خود اداي دين به دلاوري هاي بي دريغ آن شهيد بزرگوار كرد تا بار ديگر نام وي در اذهان تداعي شود.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در اين دوره از مسابقات در بخش پسران دوره دوم ابتدايي 162 ورزشكار به همراه 54 مربي در قالب 27 تيم شركت كردند.
وي بيان كرد: دانش آموزان دوره دوم ابتدايي در اين دوره از مسابقات در شش رشته زميني، خرك،حلقه،پرش خرك،پارالل و بارفيكس به رقابت پرداختند.
وي ياد آور شد: در مرحله اول مسابقات ژيمناستيك دانش آموزي كشور كه در آن دانش آموزان دوره دوم ابتدايي در آن به رقابت پرداختتند به 117 شركت كننده كه مقام اول تا چهارم را كسب كردند، مدال و حكم قهرماني اهداء شد.
وي با اشاره به اينكه در دومين دوره از مسابقات ژيمناستيك كشور 138 دانش آموز دوره اول متوسطه شركت كرده اند، اظهار كرد: 46 نفر عوامل فني - اجرايي اين دوره از مسابقات كشوري را تشكيل مي دهد.
وي گفت: مسابقات ژيمناستيك دانش آموزان دختر و پسر سراسر كشور با 600 نفر شركت كننده با شعار ' رضايت ، سلامت و امنيت از منزل به منزل ' به ميزباني استان البرز از يكم تا 17 شهريور ماه آغاز و در حال برگزاري است.
2819/1535خبرنگار: مهين مالمير**انتشار دهنده:داريوش غفاري