۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳
کد خبر: 82646762
T T
۰ نفر
مدیر كل حوزه استاندار كهگیلویه و بویراحمد: رسانه ها واقعیت را منعكس كنند

یاسوج- ایرنا- مدیركل دفتر حوزه استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های پویا و مخاطب شناس باید واقعیت ها را همراه با نقد منصفانه انعكاس دهند.

به گزارش ایرنا، سید محمد موحدپور روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یكی از نیازهای اصلی و در عین حال اولویت‌های مهم در حوزه رسانه و روابط عمومی آموزش و ارتقای سطح معلومات و دانش حرفه‌ای در این حوزه است.
وی رعایت صداقت و واقعیت در خبر را مهمترین اصل در جذب و افزایش مخاطان رسانه‌ها دانست و تصریح كرد: خبرگزاری ایرنا از جهت صحت و دقت در انتشار اخبار در مسیری حرفه ای حركت می كند.
موحد پور با بیان اینكه انتقاد از دولت و دستگاه‌های اجرایی باید براساس عملكردها نه اغراض باشد، گفت: رسانه‌هایی كه خارج از این مدار حركت كنند مخاطب خود را در طول زمان از دست می‌دهند.
وی دامن زدن به حاشیه‌ها و انتشار خبر و نقد بر اساس منافع شخصی را از آفت‌های جدی در حوزه رسانه‌ها دانست و گفت: ادامه این روند سبب افول رسانه و ریزش مخاطبان می‌شود.
موحد پور بیان كرد: اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام باید به‌عنوان یكی از اولویت‌های مهم مجموعه روابط عمومی‌ها و مدیران اجرایی قرار گیرد.
مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: لازم است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان پورتال اطلاع رسانی ادارات را همواره به‌روز كند.
سید محمد تقوی افزود: روابط عمومی‌ها ملزم به پوشش و انعكاس اخبار و دستاوردهای حوزه كاری و دستگاهی خود هستند.
وی عنوان كرد: روابط عمومی استانداری كهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت اقدام به طراحی و سنجش میزان عملكرد دستگاه‌های اجرایی استان كرده كه مردم می‌توانند با مراجعه به پورتال استانداری میزان رضایتمندی خود را از هر دستگاهی اعلام كنند.
تقوی با اشاره به تشكیل شورای اطلاع رسانی در استان گفت: آموزش خبرنگاران و روابط عمومی‌ها یكی از اولویت‌های اساسی این شورا خواهد بود.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110