۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۲
کد خبر: 82644231
T T
۰ نفر
بهره برداري از 6 طرح مسكن محرومان در قائمشهر

ساري – ايرنا – همزمان با سومين روز از هفته دولت و در روز شنبه 6 طرح مسكن محرومان در حوزه بهزيستي و كميته امداد با حضور مسئولين شهرستاني و استاني در قائمشهر به بهره بهرداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين طرح ها شامل يك واحد مسكن محرومان تحت پوشش كميته امداد و پنج واحد مسكن خانواده دو معلول و تك معلولي تحت پوشش كميته بهزيستي بوده است .
مدير كميته امداد شهرستان قائمشهر در افتتاح مسكن مددجويي كه در روستاي ريكنده برگزار شد ، گفت : اين خانه با همت و همكاري بنياد مسكن و كميته امداد ساخته شده است .
ابوالحسن رنجبر با بيان اينكه هزينه صرف شده براي ساخت اين مسكن 47 ميليون و 500 هزار تومان بوده است ، گفت كه از اين ميزان 18 ميليون و 500 هزار تومان از طرف بنياد مسكن ، 16 ميليون كميته امداد و مابقي به صورت شخصي هزينه شده است .
به گفته وي اين خانه با 80 متر زيربنا به بهره برداري رسيده است .
مدير بهزيستي شهرستان قائمشهر هم در افتتاح خانه دو معلولي كه به صورت پايلوت در روستاي جنيد برگزار شد ، گفت : امروز شاهد به بهره برداري از سه واحد مسكوني داراي 2 معلول و 2 واحد مسكوني داراي يك معلول هستيم .
علي محمدي فيروزجائي گفت كه براي ساخت واحد مسكوني داراي 2 معلول، 18 ميليون تومان وام به صورت بلاعوض و براي خانواده داراي تك معلول 8 ميليون تومان وام به صورت بلاعوض تعلق گرفته است.
وي گفت كه همچنين از سوي بنياد مسكن وام 12 ميليون و 500 هزار توماني به مددجويان تعلق گرفته است .
مدير بهزيستي قائمشهر گفت كه همچنين بنا است تا با كمك بسيج سازندگي 10 واحد مسكوني با متراژ 55 تا 65 متر براي خانواده هاي تك معلول ساخته شود كه به زودي شاهد به بهر برداري رسيدن از ان خواهيم بود.
خبرنگار : مونا معيني كوچكسرائي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7334/1654