۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰
کد خبر: 82642302
T T
۰ نفر
مربی تیم پارس جنوبی جم:برای استفاده از اومانیا و مطهری  مشكلی نداریم

بوشهر-ایرنا- مربی تیم لیگ برتری فوتبال پارس جنوبی جم گفت: كارت بازی مایكل اومانیا مدافع سابق پرسپولیس و ارسلان مطهری مهاجم سابق نفت تهران به عنوان بازیكنان جدید صادر شده و می توانیم مقابل استقلال خوزستان از آنها استفاده كنیم.

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی روز پنج شنبه درجمع خبرنگاران افزود:در این بازی در صورت صلاحدید تارتار(سرمربی) اومانیا و مطهری باتوجه به آمادگی بدنی لازم می توانند در تركیب 11 نفره تیم پارس جنوبی جم برای رویارویی با تیم خوزستانی قرار گیرند كه با توجه به ظرفیت های فراوان این دو بازیكن می توانیم به درخشش آنها در بازی امیدوار باشیم.
وی بیان كرد: در هفته پنجم بازی ها در دیدار برابر استقلال خوزستان كار بسیار سختی را پیش رو داریم ولی با این حال برای برد می جنگیم.
مربی پارس جنوبی جم افزود: تیم استقلال در این چند سال نتیجه های درخشانی داشته و در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز حضور پیدا كرده است كه همین امر باعث شده تا برابر آنها بازی سختی داشته باشیم.
وی بیان كرد: با این وجود تیم فوتبال پارس جنوبی نیز مصمم و با اراده برابر آنها ظاهر می شود تا روند صعودی خود در لیگ برتر فوتبال كشور را همچنان حفظ كند.
پاشایی افزود: در تلاش هستیم با یك بازی قابل قبول بتوانیم با برد برابر استقلال خوزستان سه امتیاز حساس این دیدار را برای هواداران پرشور خود به ارمغان بیاوریم.
وی ادامه داد: برای این بازی سه بازیكن تیم با مصدومیت جزیی روبرو هستند كه امیدواریم مشكل آنها برای این بازی حساس برطرف شود.
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: پارس جنوبی جم به دلیل بازی عقب افتاده پرسپولیس تهران با یك امتیاز از بازی برابر استقلال خوزستان نیز می تواند به صدر جدول صعود كند.
پاشایی عنوان كرد: امیدواریم در این فصل بعنوان نخستین فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور سهمیه مسابقات جام باشگاه های آسیا را كسب كنیم.
پارس جنوبی جم با 10 امتیاز و تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم لیگ برتر فوتبال كشور قرار دارد.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد