۲ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۶
کد خبر: 82641891
T T
۰ نفر

كارمندان نمونه سنقر و كليايي تجليل شدند

۲ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۶
کد خبر: 82641891
كارمندان نمونه سنقر و كليايي تجليل شدند

كرمانشاه- ايرنا- 31 كارمند نمونه ادارات و نهادهاي شهرستان سنقر و كليايي به مناسبت هفته دولت و سالگرد شهيدان رجايي و باهنر با اهدا هدايا و لوح تقدير تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، امام جمعه سنقر و كليايي روز چهارشنبه در اين مراسم گفت: شهداي دولت در راه حفظ و تحكيم پايه هاي نظام اسلامي ايران تلاش كرده و با همت والا و معرفت سرشار و عزم راسخ جانشان را در اين راه تقديم انقلاب اسلامي كردند.
حجت الاسلام مجيد صفدري با بيان اينكه كارمندان و مسئولان شهيد، كارمند نمونه واقعي بودند، گفت: امروز هم كارمندان نمونه دولت براي رسيدن به پيشرفت و توسعه نظام اسلامي ايران، بايستي ادامه دهنده و تكميل كننده راه شهدايي باشند كه از همه چيز خود گذشتند.
وي افزود: در جنگ سخت شهدا بدنهايشان را سپر گلوله ها قرار دادند تا نظام آسيب نبيند و امروز هم در جبهه اي كه براي دفاع از حرم تشكيل شده شهيداني مانند شهيد حججي با شهادت خود موج حركت معنوي ايجاد مي كنند.
امام جمعه سنقر و كليايي گفت: امروز دشمن چون از قدرت ايران هراس دارد وارد جنگ سخت نمي شود و با عمليات رواني و نبرد رسانه اي پايه هاي نظام اسلامي را مورد تهاجم قرار مي دهد.
حجت الاسلام صفدري راهكارهاي مبارزه با جنگ سخت و نرم را شبيه به هم دانست و اعتماد و ايمان به قدرت الهي، شناخت جبهه حق و باطل، وحدت و تبعيت از ولايت فقيه و اعتقاد به قوانين الهي و استقامت و پايداري را به عنوان ابزارهاي مبارزه عليه باطل عنوان كرد.
فرماندار سنقر و كليايي نيز با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت گفت: شهيدان رجايي و باهنر عرصه جديد خدمات رساني در نظام اسلامي را بوجود آوردند.
ياور محمدي افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون توجه به حاشيه ها براي اعتلاي نظام اسلامي و آرامش و آسايش جامعه از خود ايثار و از خود گذشتگي نشان دادند و امروز هم كارمندان بايستي در راستاي حفظ آرامش و آسايش مردم و مهم دانستن اهداف كلان جامعه به جاي منافع شخصي، قدم بردارند.
وي با بيان اينكه امروز بيكاري در جامعه يكي از مشكلات اصلي به شمار مي رود، گفت: مراحل پيچيده و طولاني، سرمايه گذاران را در مسير ايجاد واحدهاي توليدي و اشتغالزايي نااميد مي كند.
فرماندار سنقر و كليايي انجام امور مربوط به مراحل اداري متقاضيان تاسيس واحدهاي توليدي و اشتغالزايي را در سريعترين زمان ممكن مورد تاكيد قرار داد.
فرماندار سنقرو كليايي گفت: امروز در ادارات با الگوپذيري از رزمندگان دفاع مقدس بايستي انسجام، همكاري و در نظر گرفتن منافع كلان جامعه مهمتر از هرچيز ديگري باشد و كارمنداني كه در مسير رشد و پيشرفت كشور حركت و تلاش نداشته باشند تفاوتي ميان آنها و دشمنان اين مرز و بوم نخواهد بود.
8066/7446 خبرنگار:هادي رنجبر ** انتشار دهنده:علي مولوي