۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
کد خبر: 82641378
T T
۰ نفر
نويد بهره برداري از ساختمان الحاقي بيمارستان شهرستان مُهر در دهه فجر 96

شيراز- ايرنا- رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مُهر گفت: ساختمان الحاقي بيمارستان فاطمه الزهرا (س) اين شهرستان كه هم اينك با 15 ميليارد ريال اعتبار در دست احداث است، دهه فجر 96 به بهره برداري مي رسد.

به گزارش ايرنا سيد حسن خليلي، چهارشنبه در نشست انتخابات شوراي چهارم خيرين تامين سلامت شهرستان مُهر افزود: اين ساختمان الحاقي شامل بخش هاي اورژانس، جراحي، راديولوژي و آزمايشگاه است.
وي بيان داشت: بيمارستان 32 تختخوابي خيرساز شهر گله دار شهرستان مُهر نيز كه به همت عبدالعزيز صديقي يكي از خيران اين شهر و با هزينه اي افزون بر 40 ميليارد ريال در دست ساخت است، هم اكنون 70 درصد عمليات احداث آن به انجام رسيده است.
خليلي ادامه داد: پس از به اتمام رسيدن عمليات احداث، اين مركز درماني از سوي دانشگاه علوم پزشكي شيراز تجهيز و راه اندازي مي شود و بخشي از مشكلات حوزه درمان اهالي بخش گله دار و اسير شهرستان مُهر بر طرف خواهد شد.
وي، در بخش ديگري از سخنان خود، بزرگترين سرمايه در حوزه تامين سلامت را وجود خيران فعال در اين عرصه دانست و گفت: براي برون رفت از وضعيت كنوني درمان شهرستان مهُر راهي غير از مشاركت و همكاري خيران نداريم و ضروري است اين نيكوكاران به ياري دولت بشتابند تا نيازهاي مردم اين منطقه در حوزه درمان تامين شود.
شهرستان مُهر در فاصله 320 كيلومتري جنوب شيراز واقع شده است.
6118
خبرنگار: قاسم حاجي پور ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي