۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۰
کد خبر: 82641271
T T
۰ نفر
75 طرح عمراني هفته دولت در شهرستان  آمل بهره برداري مي شود

ساري- ايرنا - فرماندار آمل گفت كه در هفته دولت امسال 75 طرح توليدي ، خدماتي و عمراني با 509 ميليارد و 852 ميليون ريال اعتبار در اين شهرستان بهره برداري يا عمليات اجرايي آنها آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سيدجعفر رسولي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود كه 105 هزار خانوار ساكن در شهرها و 324 روستاي شهرستان از مزاياي اين طرح ها برخوردار مي شوند.
وي گفت كه از مجموع طرح هاي آماده افتتاح 10 طرح توليدي وخدماتي است كه با بهره برداري از آنها براي 41 نفر شغل ايجاد خواهد شد.
** سرمايه گذاري يكهزار و 74 ميليارد توماني دولت يازدهم در آمل
فرماندار آمل همچنين گفت كه از آغاز دولت تدبير و اميد طرح هاي و برنامه هاي زيربنايي براي توسعه شهرستان تعريف و اجرايي شده كه تسريع در روند ساخت سد مخزني هراز و تعريض و چهارخطه شدن جاده هراز از جمله آنها بود كه با تكميل و بهره برداري كامل تحول عظيمي در استان ايجاد مي شود.
رسولي با بيان اينكه در چهار ساله دولت يازدهم 519 ميليارد و 700ميليون تومان ازمحل اعتبارات ملي و استاني به شهرستان آمل اختصاص داده شد ، افزود : در بخش تسهيلات پرداختي براي توليد و اشتغال شهرستان در بخش هاي كشاورزي ، صنعتي ، گردشگري ، ورزشي و مسكن هم بيش از555 ميليارد تومان به اين شهرستان تخصيص يافت .
وي با اشاره به شهادت شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفته بزرگداشت دولت ، بيان كرد : اين هفته فرصتي براي بيان دستاوردها و خدمات دولت است كه كارگزاران نظام بايد از اين فرصت استفاده كنند.
فرماندار آمل افزود : دولت كارهاي بزرگي در اين مدت انجام داده كه اطلاع رساني به مردم در اين زمينه ضروري است.
رسولي با اشاره به آغاز به كار دولت دوازدهم ، گفت : دولت وعده هايي به مردم داده كه همه دست اندركاران با تعامل و همكاري بايد زمينه اجراي آنها را در جامعه فراهم كنند.
وي افزود : امروز بحث اشتغال و رفع موانع توليد از جمله مطالبات مهم جامعه و از سياست هاي اصلي دولت دوازدهم است كه اجراي اين وعده ها همكاري قواي سه گانه و ساير دستگاههاي اجرايي را مي طلبد.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654