۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲
کد خبر: 82640926
T T
۰ نفر
رأي بالاي مجلس به وزراي پيشنهادي نشان از همدلي اركان نظام دارد

تهران-ايرنا- سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس شوراي اسلامي گفت : رأي بالاي مجلس شوراي اسلامي به وزراي پيشنهادي نشان از همدلي اركان نظام در دستيابي به پيشرفت و توسعه كشور دارد.

به گزارش ايرنا ، دكتر سيد حسين نقوي حسيني روز چهارشنبه در آئين تحليف اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستاي شهرستان ورامين كه در محل سالن همايش هاي دانشكده كشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي ورامين برگزار شد اظهار كرد: دولت دوازدهم با رأي بالاي مردم انتخاب شد و نمايندگان مجلس نيز با رأي اعتماد به وزرا نشان داد كه براي دست يابي به اهداف نظام با دولت همراه است.
وي افزود : همراهي دولت ، مجلس شوراي اسلامي و قوه قضائيه پشت سر رهبر معظم انقلاب باعث مي شود كه بسياري از اهداف نظام به درستي محقق شده و خدمات شايسته اي به مردم ارائه شود.
وي تصريح كرد: رأي بالاي مجلس شوراي اسلامي به وزرايي نظير وزير دفاع ثابت كرد كه ملت ايران در حوزه دفاع ، با تمام وجود وارد ميدان شده و از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع مي كند.
نقوي اظهار كرد: رأي بالاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزراي اقتصاد و امور خارجه نشان داد كه مذاكره ، گفتگو و توجه به اقتصاد كشور در اولويت هاي اصلي جامعه قرار دارد.
وي با اشاره به آغاز به كار اعضاي شوراي اسلامي در سراسر كشور گفت: فصل جديدي از خدمت رساني به مردم از سوي دولت و شوراي اسلامي آغاز شده و بايد در اين ابتداي راه ، با قدرت و صلابت حركت كرده و به پيشرفت هاي عالي دست يافت.
نماينده مردم ورامين ، قرچك وپيشوا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه استان تهران بيش از 17 ميليون نفر جمعيت دارد اظهار كرد: برخي از شهرستان ها نظير ورامين ، قرچك و پيشوا بيش از يك ميليون نفر جمعيت دارد در حالي كه استاني مانند ايلام تنها 320 هزار نفر جمعيت داشته و سه نماينده در مجلس داشته و استاندار دارد.
نقوي گفت : برخي از شهرستان ها در كشور 30 هزار نفر جمعيت دارد در حالي كه برخي از روستاهاي جنوب شرق استان تهران بيش از 20 هزار نفر جمعيت دارد و با دهيار اداره مي شود.
وي افزود : دولت يازدهم با بيان اين كه در تقسيمات كشوري افراط هايي صورت گرفت ، به اين مقوله به طور جدي ورود پيدا نكرد ولي با آغاز به كار دولت دوازدهم ، اين موضوع در دستور كار قرار گرفته و بايد از اين فرصت به منظور ارتقاي جايگاه منطقه به سمت استان استفاده كرد.
نقوي تأكيد كرد: دست يابي به اين هدف جز با همت ، تلاش و همراهي اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا ميسر نمي شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر