۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۹
کد خبر: 82638141
T T
۰ نفر
فرماندار چاراويماق: توسعه و آباداني روستاها، از اهداف اصلي دولت تدبير و اميد است

مراغه - ايرنا - فرماندار شهرستان چاراويماق با اشاره به خدمات ارزنده دولت در روستاها، گفت: توسعه و آباداني روستاها و بالا بردن سطح رفاه روستاييان از اهداف اصلي دولت تدبير و اميد است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي فرمانداري چاراويماق، رحيم بلال زاده در جلسه شوراي اداري اين شهرستان كه به ميزباني اهالي روستاي دوه ياتاقي كورانلو از توابع بخش شاديان اين شهرستان برگزار شد اظهار كرد: تمام تلاش خود را در راستاي نيل به اهداف دولت و اجراي منويات مقام معظم رهبري به كار خواهيم برد تا قدمي در راستاي رفاه حال روستائيان برداريم.
رئيس شوراي اداري شهرستان چاراويماق، رسيدگي به مسائل و مشكلات روستائيان را وظيفه تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي عنوان كرد و گفت: به تعبير حضرت امام خميني (ره)، مردم سخت كوش روستاها ولي نعمت هاي ما هستند و خدمت به روستاييان مايه افتخار و سربلندي است.
بلال زاده همچنين به فرا رسيدن هفته دولت اشاره كرد و افزود: به همت مسئولان صديق و تلاشگر دستگاه هاي اجرايي شهرستان، طرح هاي عمراني، بهداشتي و كشاورزي مختلفي در هفته دولت در سطح شهرستان بهره برداري مي شود كه از مهم ترين اين طرح ها مي توان به بهره برداري از گازرساني به هشت روستا و آغاز عمليات گازرساني به 39 روستا اشاره كرد.
در اين جلسه، بخشدار شاديان عدم بهره مندي از گاز طبيعي، عدم آنتن دهي تلفن همراه و شبكه هاي صدا و سيما، نبود راه دسترسي مناسب، كمبود آب شرب و نياز به بازنگري طرح هادي را از مشكلات مهم بخش عنوان كرد.
شهرستان چاراويماق داراي دو بخش به نام‌ هاي مركزي (شامل دهستان‌ هاي چاراويماق مركزي، چاراويماق جنوب ‌غربي، ورقه و قوري‌ چاي شرقي) و شاديان (شامل دهستان‌ هاي چاراويماق شرقي و چاراويماق جنوب‌ شرقي)، يك نقطه شهري به نام قره‌آغاج و 248 آبادي است.
شهرستان چاراويماق با 35 هزار جمعيت در 180 كيلومتري جنوب تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده است.
خبرنگار:ابراهيم مطلوبي**انتشار:عيسي عطاپور**
3077/7487