۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۲۸
کد خبر: 82620828
T T
۰ نفر
لرستان قهرمان سی و چهارمین دوره مسابقات كشتی دانش آموزان كشور شد

خرم آباد - ایرنا - تیم كشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان استان لرستان با كسب 56 امتیاز مقام قهرمانی سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی كشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر كشور را از آن خود كرد.

به گزارش ایرنا این مسابقات عصر جمعه در سالن چاغروند مجموعه تختی خرم آباد با قهرمانی تیم كشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان لرستان پایان یافت.
تیم كشتی دانش آموزی شهرستان های تهران با كسب 45امتیاز و استان البرز با كسب 38امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در رده بندی تیم های كشتی دانش آموزان سراسر كشور استان های البرز با كسب 37امتیاز، استان تهران با 34امتیاز و استان فارس با 32امتیاز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

** معرفی نفرات برتر دومین روز مسابقات كشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دانش آموزان كشور
در رشته كشتی فرنگی در وزن 46كیلوگرم فرهاد رضایی از استان اردبیل و علی رضا قربانی از شهرستان های تهران به طور مشترك نشان برنز را كسب كردند و امیرحسین چراغیان از استان مازندران نشان نقره و محمد اشكش از خوزستان در وزن 46 كیلوگرم نشان طلا را از آن خود كردند.
در وزن 50 كیلوگرم كشتی فرنگی نشان برنز به طور مشترك به فرزاد محبی رائینی از استان كرمان و علی نیوشا از استان بوشهر رسید.
محمد رضا مختاری از استان اصفهان نشان نقره و مهرگان جهانگیری از استان خوزستان نشان طلای این وزن را به خود اختصاص دادند.
در وزن 54 كیلوگرم كشتی فرنگی نشان برنز به طور مشترك به رضا اسماعیلی از استان لرستان و امین مرادخانی قرالر از استان آذربایجان غربی تعلق گرفت و امیر محمد بختیاری از شهرستان های تهران و امید آرامی از سیستان و بلوچستان به ترتیب نشان های نقره و طلا را كسب كردند.
در وزن 58 كیلوگرم رشته فرنگی علی نوربخش از شهرستان های تهران و محمد حسین آزرم دخت از استان فارس نشان برنز را كسب كردند و امیر حیدر محمدی از استان كرمانشاه نشان نقره و علیرضا بیغان از استان خوزستان نشان طلای این وزن را از آن خود كردند.
در وزن 85كیلو گرم كشتی آزاد نشان برنز به طور مشترك به علی رضا صادقی از استان البرز و علی بیگلری از استان قزوین تعلق گرفت و محمد كاظمی از استان مازندران نشان نقره و علی سلیمانی از شهرستان های تهران نشان طلا را به خود اختصاص دادند.
در وزن 76 كیلوگرم كشتی آزاد نشان برنز به طور مشترك به محمد مهدی بیگدلی از استان البرز و رضا شمس الدینی از استان لرستان تعلق گرفت.
جواد محمدی از استان خراسان رضوی نشان نقره و سالار زمانی از استان آذربایجان شرقی نشان طلای این وزن را به خود اختصاص دادند.
در وزن 69 كیلوگرم كشتی آزاد نشان برنز به طور مشترك به علی اكبر طالشی از شهرستان های تهران و علی رضا عباسی از استان زنجان تعلق گرفت و سجاد مقصودی از استان تهران و محمد رضا عسگرپور از استان فارس به ترتیب نشان های نقره و طلا را كسب كردند.
در وزن 63 كیلوگرم كشتی آزاد علیرضا اشرفی از استان آذربایجان غربی و سهراب ادهم خلیلی از استان لرستان به طور مشترك نشان برنز را كسب كردند و علی اكبر زرودی از استان مازندران نشان نقره و امیرحسین موسوی از استان تهران نشان طلا را از آن خود كردند.
٣٤٧ كشتي گیر( ١٩٠نفر در قالب ٢٦ تیم در رشته آزاد و ١٥٧ نفر در قالب ٢١ تیم در رشته فرنگي) در این رقابت ها حضور داشتند.
همچنین ٤٢ مربي، ٢٦ سرپرست، ٢٠داور، ٢ سركاروان و پنج ناظر وزارتي كشتي گیران را یاري دادند.
ادامه این رقابت ها هفته آینده در ایلام و چهارمحال و بختیاري برگزار مي شود.
هشت نفر در رشته آزاد و هشت نفر در رشته فرنگي از كشتي گیران لرستاني در این رقابت ها با حریفان رقابت مي كنند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان كردی
۰ نفر