۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۶
کد خبر: 82620524
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت يزد: دولتمردان، پاسخ كوبنده اي به دشمني هاي آمريكا بدهند

يزد - ايرنا - امام جمعه موقت يزد گفت: دولتمردان بايد به تهديدها ، تحريم ها و نقض برجام كه به تازگي توسط آمريكا انجام گرفته پاسخ كوبنده اي بدهند و از منافع ملت و كشور قاطعانه دفاع كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام سيد جواد آيت اللهي در خطبه هاي نمازجمعه شهر يزد به عهدشكني و ادامه دشمني هاي آمريكا و استكبار عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران اشاره كرد و افزود: كفر جهاني با تهديد ، تحريم و نقض برجام بار ديگر دشمني خود را نشان داد.
وي ادامه داد: همانطوريكه بارها مقام معظم رهبري به مسئولان و دولتمردان تاكيد و سفارش داشته اند هيچگاه نبايد دل به لبخند دشمنان بست چون خوي استكبار همواره بر مخالفت و تضعيف نظام و ضربه زدن به كشور ماست .
امام جمعه موقت يزد تصريح كرد: نقض برجام كه به تازگي توسط آمريكايي ها انجام گرفت بار ديگر به خوبي نشان داد كه هدف استكبار جهاني فقط نابودي نظام و انقلاب مقدس اسلامي است.
آيت اللهي خاطر نشان كرد: راه عزت ملت و كشور ما فقط ايستادگي و ارتقاي توان نظامي و موشكي است كه بايد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بخاطر خدمات و تلاش هايي كه دارد قدرداني كرد.
وي افزود: مسئولان نظامي و سپاه بايد همواره در راستاي تقويت بعد نظامي كشور و بخصوص توان موشكي تلاش كنند كه يك ضرورت هميشگي است و كوتاهي در آن جايز نيست.
امام جمعه موقت يزد گفت: مسئولان و دولتمردان بايد با قدرت پاسخ كوبنده اي به دشمني ها و ياوه گويي هاي دولت آمريكا و حاميان جهاني و منطقه او بدهند كه اين خواسته ملت فهيم و رهبري فرزانه است .
آيت اللهي به ميلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و سيره ، شخصيت و فضايل و مناقب اين امام همام (ع) اشاره كرد و بهره گيري بيشتر از ارزش هاي ديني را خواستار شد.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان راده**انتشار: فلاح
irnayazdd@