۷ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۴
کد خبر: 82614230
T T
۰ نفر
عمليات اجرايي ساختمان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبي آغاز شد

بيرجند - ايرنا - عمليات اجرايي ساختمان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبي روز شنبه با حضور قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در تقاطع شعبانيه و بلوار بقيه الله بيرجند آغاز شد.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين ساختمان در زميني به مساحت هزار متر مربع خريداري شد، بر اساس طرح و نقشه اعتبار آن تامين و در كوتاهترين زمان ساخته خواهد شد.
نصرت الله لطفي گفت: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به عنوان مجمع نهادهاي فرهنگي و تشكل هاي مردمي افتخار خدمت رساني به مردم شريف اين مرز و بوم را دارد.
وي مردم را نقش آفرين هاي اصلي جامعه دانست و يادآور شد: مايه مباهات است مردم شريف و متدين خراسان جنوبي به فضل الهي هر سال با شكوه تر از سال قبل مراسم هاي عمومي را برگزار مي كنند.
به گزارش ايرنا، لطفي با بيان اينكه خراسان جنوبي از استان هاي نمونه كشور در زمينه حضور مردم در صحنه و برگزاري مراسم عمومي و ايام هاي مختلف است، ادامه داد: اين استان در درجه بندي و امتياز دهي بين استان ها عملكرد بالايي دارد.
وي يادآور شد: هديه ما به مردم خراسان جنوبي ساخت ساختمان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي است كه امروز كلنگ زني شد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان جنوبي از سال 83 در استان راه اندازي شد، ساختمان فعلي اين شورا در مركز استان استيجاري است.
7557* 6054 *خبرنگار- رقيه محمدي* انتشاردهنده - مريم پنجابي*