۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۱
کد خبر: 82602934
T T
۰ نفر
گروه های مقاومت فلسطین: اشغالگران بدانند كه هزینه تجاوز به مسجد الاقصی، سنگین است

تهران-ایرنا- شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین روز سه شنبه در واكنش به اقدامات جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی اعلام كردند: اشغالگران بدانند كه هزینه تجاوز به مسجد الاقصی سنگین خواهد بود و این رژیم قدرت تحمل آن را ندارد.

به گزارش شبكه خبری المیادین، شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین امروز (سه شنبه) یك كنفرانس مطبوعاتی درباره تجاوزات اخیر اسرائیل به مسجد الاقصی برگزار كردند.
گروه های مقاومت فلسطین در این كنفرانس، مردم فلسطین در كرانه باختری و قدس را به حضور مداوم و پایدار در مسجدالاقصی فرا خواندند.
این گروه ها همچنین بر آمادگی خود جهت نبرد با دشمن برای پاكسازی قدس از بی حرمتی اشغالگران تاكید كردند.
گروه های فلسطینی با بیان اینكه تجاوز به مسجدالاقصی باعث تشدید وخامت اوضاع در منطقه می شود،‌ تصریح كردند:‌ در صورت ادامه نقشه های اسرائیل علیه مسجدالاقصی،‌ این ما هستیم كه پیروز میدان خواهیم بود و حرف نهایی را خواهیم زد.
بیت المقدس و سرزمین های اشغالی از روز جمعه و در نتیجه شهادت چهار فلسطینی و كشته شدن دو نظامی رژیم صهیونیستی ناآرام شده است.
رژیم صهیونیستی در پی تشدید اقدامات تحریك آمیز علیه مسجد الاقصی، دروازه های الكترونیكی در ورودی های مسجد الاقصی نصب كرد.
در پی وقوع این حوادث، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور بستن درهای مسجد الاقصی را صادر كرد و اجازه نداد نمازگزاران فلسطینی در صحن این مسجد نماز جمعه را به جا بیاورند.
طی روزهای گذشته، درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی افزایش یافته است.
مقام های فلسطینی پیش تر از جامعه جهانی خواسته بودند تا با فشار به رژیم صهیونیستی از افزایش خشونت ها جلوگیری كند.
خاورم**9329**3404** مترجم: ندا بهبودی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی
۰ نفر