۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82595989
T T
۰ نفر
مشاور وزير بهداشت: احداث بيمارستان ويژه بانوان در كشور ضروري است

تهران - ايرنا - مشاور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: احداث و راه اندازي بيمارستان ويژه بانوان در كشور يك ضرورت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، پير حسين كوليوند روز چهارشنبه در حاشيه همايش عفاف و حجاب در مراكز درماني و بيمارستان ها در جمع خبرنگاران افزود: ساخت بيمارستان ويژه بانوان نياز كشور است و بايد در اين زمينه تلاش كرد.
وي يكي از مباحث مهم در مراكز درماني را نگاه به حجاب و عفاف و ترويج آن دانست و اظهار كرد بيمارستان خاتم الانبيا (ص ) الگوي مناسب در مباحث درماني و حجاب و عفاف است و بر آن شده ايم كه اين فرهنگ را در ديگر بيمارستان گسترش دهيم.
وي با اشاره به اين كه بايد به موضوعات معنوي بيشتر توجه شود و مد نظر قرار گيرد، گفت: برخي از بيمارستان ها به ويژه بيمارستان خصوصي نگاه موثري به حجاب ندارند و بايد در فكر رفع اين مشكل باشند.
رئيس همايش ملي حجاب و عفاف در مراكز درماني و بيمارستاني با اشاره به اهميت برگزاري اين همايش تاكيد كرد: ‌اهميت اين همايش به قدري است كه دو تن از مراجع عاليقدر به اين همايش پيام دادند و از موضوع اين همايش به عنوان غيرت ديني ياد كرده اند.
همايش ملي عفاف و حجاب در بيمارستان ها و مراكز درماني، امروز چهارشنبه با رويكرد بررسي محورهايي نظير مباني و نظريه عفاف و حجاب، الگوهاي تعيين شاخص و معيار براي عفاف و حجاب و همچنين برگزاري پنل هاي علمي در موضوعاتي مانند بررسي عملكرد دستگاه هاي سياستگذار و اجرايي در ترويج عفاف و حجاب، راهكارهاي ترويج عفاف و حجاب در بيمارستان ها و مراكز درماني، در سالن اجتماعات معاونت بهداشت و درمان و توانبخشي هلال احمر برگزار شد.
اجتمام**2181**3377** 1569
خبرنگار: ناهيد حاجي خاني ** انتشار: علي حبيبي
آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej