۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۳
کد خبر: 82589783
T T
۰ نفر
امام جمعه خاش: مواد مخدر دروازه ورود به بسياري از جرائم است

زاهدان - ايرنا - امام جمعه شهرستان خاش سيستان و بلوچستان گفت: مواد مخدر به عنوان معضلي خانمان سوز دروازه ورود به بسياري از جرائم بوده كه آسيب هاي آن كل جامعه را در بر مي گيرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: گرفتار شدن در دام اعتياد و عرضه و فروش مواد مخدر براي كشور خسارت هاي جبران ناپذير به بار مي آورد.
وي از اقدامات ارزشمند مسئولان و دست اندركاران امر مبارزه با مواد مخدر به ويژه نيروهاي انتظامي و مرزباني براي مقابله با اين پديده شوم قدرداني كرد.
وي با اشاره به اينكه دشمنان از هر طرف براي ضربه زدن به كشور تلاش مي كنند گفت: براي خنثي كردن توطئه هاي دشمنان حفظ وحدت و همگرايي و شناخت از نقشه هاي دشمنان ضروري است.
حجت الاسلام دهقان با گراميداشت مناسبتهاي هفته بر ضرورت پرداخت ماليات، براي كمك به توسعه و عمران و آباداني جامعه، اهميت دادن به حفظ عفاف، حجاب و تربيت درست فرزندان در جامعه تاكيد كرد.
مولوي محمدعلي شهنوازي امام جمعه مسجد جامع توحيديه اهل سنت شهرستان خاش نيز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: اعتياد از معضلات بسيار خطرناك بوده كه خانواده ها و جامعه ما را گرفتار خود كرده و خسارتهاي آن نيز فراوان است.
مولوي ضياءالرحمان قلندرزهي امام جمعه مسجد جامع الخليل اهل سنت شهرستان خاش نيز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: پيروي از قرآن كريم و سيرت پيامبر اسلام سعادت جامعه انساني و اسلامي را به همراه داشته و دنيا و آخرت فرد مومن و مسلمان را آباد مي كند.
به گزارش ايرنا خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7310** 3213خبرنگار: محمدامين ميربلوچزهي انتشار دهنده: اكبر نوري
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد. @irnazahedan