۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۳
کد خبر: 82589192
T T
۰ نفر
كشف 102 كیلوگرم موادمخدر و 263 راس دام قاچاق در استان یزد

یزد-ایرنا - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی یزد از توقیف 2 دستگاه كامیون و كشف 263 راس دام فاقد مجوز دامپزشكی به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در این استان خبرداد.

به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام كنترل محورهای ارتباطی 2 كامیون كه از جنوب كشور عازم خراسان شمالی بودند را متوقف كردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از كامیون ها 263 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشكی را كشف و 2 متهم را نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی كردند.
این مسئول گفت: دام های كشف شده به قرنطینه اداره دامپزشكی استان یزد تحویل شد.
****
خودرو حامل 102 كیلوگرم موادمخدر در بافق یزد به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی بافق از توقیف یك دستگاه خودرو سواری و كشف 102 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك و دستگیری چهار قاچاقچی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدكمالی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافق هنگام گشت زنی و كنترل خودروهای عبوری یك دستگاه سواری سمند را متوقف كردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، موادمخدری كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف شد.
فرمانده انتظامی بافق تصریح كرد: این افراد قصد داشتند موادمخدر را از استان های جنوبی به استان های مركزی كشور منتقل كنند كه با تیزهوشی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان دستگیر شدند.
پارسال 27 تن انواع مخدر در استان یزد كشف شده است.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مركز كشور و موقعیت این استان در كانون كریدور شمال - جنوب كشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال كالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 6014/ دریافت كننده:كاظم سبحان زاده ** انتشار: كاظم شاملو
irnayazdd@