۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴
کد خبر: 82587497
T T
۰ نفر

تحقق 110 درصدي بودجه شهرداري بادرود

۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴
کد خبر: 82587497
تحقق 110 درصدي بودجه شهرداري بادرود

كاشان - ايرنا - شهردار بادرود گفت: با وجود مشكلات مالي متعدد در سال گذشته، بودجه اين نهاد به ميزان 110درصد تحقق يافت.

به گزارش ايرنا، مجيد صفاري روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت 14 تيرماه روز شهرداري ها و دهياري ها، اظهار كرد: كل بودجه مصوب شهرداري بادرود در سال گذشته، 45 ميليارد ريال بود كه با تلاش تمامي واحدها و بخش هاي شهرداري شاهد بوديم 10 درصد بيشتر از اين رقم نيز تحقق پيدا كرد.
وي ضمن تشريح عملكرد مجموعه شهرداري بادرود در يك سال گذشته، بيان كرد: استقرار نمايندگي ‌هاي اداره ثبت احوال، بنياد شهيد و امور ايثارگران و هم چنين استقرار دفتر اصناف با پيگيري هاي همه جانبه شوراي اسلامي شهر از مهم ترين نقاط عملكرد يك سال گذشته شهرداري بوده است.
شهردار بادرود هم چنين آسفالت 25 معبر در سطح شهر با مساحت 25 هزار متر مربع و با اعتبار چهار ميليارد ريال هم چنين احداث پارك انديشه شهرك آزادگان بادرود با اعتبار 2 ميليارد و 800 ميليون ريال را از ديگر اقدام هاي شهرداري در سال 95 عنوان كرد.
وي از احداث ميدان شهدا با اعتبار يك ميليارد و 700 ميليون ريال و اجراي تنديس و اصلاح هندسي و روشنايي ميدان معلم با اعتبار 850 ميليون ريال نيز خبر داد و گفت: اجراي رفوژ مياني خيابان امام خميني (ره) به عنوان خيابان اصلي شهر با اعتبار يك ميليارد ريال و اجراي بلوك فرش ضلع شمالي اين خيابان با اعتبار يك ميليارد و 500 ميليون ريال از طرح هايي بوده كه شهرداري در سال گذشته آن را اجرا كرده است.
صفاري خاطر نشان كرد: با وجود مشكلات مالي متعدد كه در سال گذشته كليه شهرداري‌ها را درگير خود كرده بود با تلاش اعضاي شوراي شهر و مجموعه شهرداري، بودجه اين نهاد در سال قبل، به ميزان 110 درصد تحقق يافت.

بادرود مركز بخش امامزاده شهرستان نطنز در 30 كيلومتري اين شهرستان و 155 كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله كاملي بادي * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir