۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۶
کد خبر: 82586504
T T
۰ نفر
«جواهر موناكو» در دو راهي رئال مادريد و پاري سن ژرمن

تهران- ايرنا- «كيلين امباپه» مهاجم جوان و ارزشمند تيم فوتبال موناكو كه به «جواهر» اين تيم معروف شده است، در دو راهي حضور در رئال مادريد و پاري سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا، امباپه با 18 سال سن فصل بسيار درخشاني را در موناكو سپري كرد و نقش مهمي در قهرماني اين تيم در ليگ باشگاه هاي فرانسه و همچنين صعود دور از ذهن موناكو به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا داشت.
اين بازيكن سرعتي و باهوش با عملكردي خيره كننده به تركيب اصلي تيم ملي فرانسه در مرحله مقدماتي جام جهاني 2018 نيز راه يافته و جاي بزرگاني چون «الكساندر لاكازت» و «آنتوني مارسيال» را گرفته است.
«جواهر موناكو» هم اكنون با پيشنهادهاي متعددي از سوي باشگاه هاي متومل اروپايي روبه رو شده است كه در اين بين رئال مادريد و پاري سن ژرمن رقابت نزديكي براي جذب وي دارند.
باشگاه رئال مادريد كه به جذب ستارگان فوتبال جهان شهرت دارد، هفته گذشته مذاكرات مفصلي با امباپه داشت و حاضر است براي جذب وي، ركورد جديدي از پرداخت پول را بشكند.
با اين حال پاريسي ها نيز كه طي پنج سال اخير با پول هاي كلان مالكان قطري خود به قطب اول فوتبال فرانسه تبديل شده اند، به تازگي نشستي رسمي با امباپه و مديربرنامه هاي وي برگزار كرده اند.
هرچند در اين نشست مهاجم جوان فوتبال فرانسه هيچگونه اظهار نظري درباره آينده خود ارائه نكرد، اما رسانه هاي فرانسوي و اروپايي معتقدند كه وي اكنون به پاري سن ژرمن نزديك شده و رئال بايد تلاش بيشتري براي جذبش داشته باشد.
سران باشگاه رئال مادريد در انتظار فروش بازيكناني اعم از «خامس روديگز»، «آلوارو موراتا» و «دنيلو» هستند تا مبلغ سنگين خريد امباپه را فراهم كنند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783**1368
خبرنگار: امير ميرزاييان* انتشار: خيراله شفيعي
۰ نفر