۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۴۶
کد خبر: 82583905
T T
۰ نفر
ماجرای تیراندازی شب گذشته در بزرگراه نواب تهران

تهران- ایرنا- رئیس كلانتری 108 نواب تهران اعلام كرد: وقوع دو سرقت خشن با سلاح سرد، در ساعت‌های 00٫25 و 00٫50 بامداد به طور متوالی توسط سه سرنشین یك خودرو سفید رنگ با شیشه دودی به مركز پیام اعلام كه سریعاً دو تیم به محل‌های سرقت اعزام و سارقان با شلیك هوایی پلیس زمین گیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی رئیس كلانتری 108 نواب در تشریح این خبر گفت: شب گذشته وقوع دو سرقت خشن با سلاح سرد، در ساعت‌های 00٫25 و 00٫50 بامداد به طور متوالی توسط سه سرنشین یك خودروی سفید رنگ با شیشه دودی به مركز پیام اعلام كه سریعاً دو تیم به محل‌های سرقت اعزام شدند. هر دو مالباخته مشخصات یكسانی از سارقان اظهار و بیان داشتند كه سارقان با زور و تهدید موبایل، كیف پول و ساعت مچی آنان را ربوده‌اند.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از وقوع سرقت‌های مشابه، سریعاً تعداد گشت‌های انتظامی را در سطح حوزه افزایش كه در نهایت سوژه مورد نظر در اتوبان نواب رویت شد.
رئیس كلانتری 108 نواب با اشاره به بی‌توجهی متهمان به فرمان پلیس افزود: عوامل كلانتری برای توقف خودرو موصوف بدواً مجبور به شلیك یك تیر هوایی و سپس دو تیر جنگی به سمت لاستیك خودرو شدند؛ ولی راننده خودرو همچنان به فرمان پلیس توجهی نكرده و به فرار خود ادامه دهد تا اینكه متهمان خود را در محاصره مأموران پلیس دیده و از خودرو پیاده و متواری شدند.
قاسم‌آبادی گفت: مأموران توانستند متهمان را هر چند كه تلاش می‌كردند با مقاومت و تهدید از چنگال پلیس فرار كنند، پس از تعقیب و گریز، طی سه عملیات ضربتی مجزا دستگیر و به كلانتری انتقال دهند.
وی افزود: متهمان با حضور در كلانتری توسط مالباختگان شناسایی و پس از تشكیل پرونده اولیه، امروز صبح تحویل مرجع قضائی شدند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
۰ نفر