۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82572443
T T
۰ نفر

مقدمات جداسازي فرديس از كرج در حال انجام است

۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82572443
مقدمات جداسازي فرديس از كرج در حال انجام است

كرج-ايرنا-مدير منطقه 3 شهرداري كرج از انجام مقدمات جداسازي فرديس از كرج خبر داد و گفت: در آينده اي نزديك شهرداري فرديس آمادگي كامل براي خدمت رساني به شهروندان را خواهد داشت.

مهدي فاطمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در آستانه تشكيل شهر فرديس هستيم و لازم است يك سري ساز و كارها براي استقلال اين شهر تنظيم شود.
وي با اشاره به اينكه براي اولين بار است در كشور كه دو شهر از هم جدا مي شوند، عنوان كرد: بين مناطق 3 و 10 و حواشي كه احتمالا به فرديس اضافه مي شود ساز و كار شهري بايد ديده شود و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص در حال انجام است.
فاطمي در همين راستا از شهروندان خواست تا با صبر و درايت، شهرداري را در ارائه خدماتي كه قرار است ارائه شود ياري كنند.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر پرونده هاي ملكي مشترك ميان فرديس و كرج داريم و با سرعت بخشيدن و پيگيري در كارهاي اجرايي و ملكي جهت جداسازي فرديس از كرج در دفاع از حقوق شهروندي نقش داشته باشند.
مدير منطقه 3 شهرداري كرج در بخش ديگري از سخنان خود به اقدامات عمراني منطقه در حال حاضر اشاره كرد و بيان داشت: عمليات جدولگذاري و آسفالت در شهرك ناز انجام شده و كانيوو در خيابان قريشي نيز در دستور كار قرار دارد.
فاطمي افزود: با توجه به اينكه يكي از معضلات شهري كرج كه در فرديس هم نمود پيدا كرده، عدم وجود سطل هاي مكانيزه است، بر آن شديم تا جانمايي اين سطل ها را در دستور كار قرار دهيم كه از جمله مزاياي اين سطل ها مي توان به جلوگيري از تراكم زباله و رفع نازيبايي هاي شهر اشاره كرد.
وي در پايان با اشاره به اينكه حدود 40 درصد ترافيك شهري مربوط به تردد نابجاي عابران است تاكيد كرد: احترام به خط عابران پياده و تردد عابران از اين خط در كاهش ترافيك شهري بسيار موثر است و شهروندان بايد به آن توجه كنند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزيزپور