۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۵
کد خبر: 82567257
T T
۰ نفر
معرفي وكلاي رايگان مالباختگان پرونده شركت پرهام/بيش از 2هزارگلستاني شاكي

گرگان - ايرنا- دادستان شهرستان آزادشهر از معرفي وكلاي رايگان براي مالباختگان پرونده موسوم به شركت پرهام خبر داد و گفت: در اين پرونده افزون بر2هزار نفر ازمردم گلستان شاكي هستند كه بيش از 2هزار ميليارد ريال ( 200 ميليارد تومان) را از دست داده اند.

به گزارش روز شنبه ايرنا از دادگستري گلستان در پرونده موسوم به ليزينگ خودرو شركت پرهام ، متهمان با تاسيس يك شركت با اين ادعا كه مي‌توانند خودروهاي ساخت داخل را چند ميليون تومان پايين‌تر از قيمت بازار به مشتريان بفروشند، مردم را فريب دادند و ميلياردها تومان در استان هاي گلستان و سيستان و بلوچستان پول جمع آوري كردند.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آزادشهر اضافه كرد: پرونده شركت موسوم به پرهام در دادسراي شهرستان سرباز استان سيستان و بلوچستان در حال رسيدگي است كه به دليل طولاني بودن مسافت ، امكان پيگيري پرونده براي همه شاكيان وجود نداردبه همين منظور در نشستي با كانون وكلا و مشاوران حقوقي دادگستري استان گلستان مقرر شد دو وكيل در اين پرونده وكالت مالباختگان را رايگان برعهده گيرند.
رضا بذري به مالباختگان اين پرونده توصيه كرد كه اگر دسترسي به وكيل ندارند با مراجعه به ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان آزادشهر به اين افراد، وكالت دهند.
به گفته وي؛ جلسه توجيهي با اين وكلا برگزار شده و در جريان پرونده قرار گرفته اند.
بذري با رد شايعه تبعيض در پرداخت وجوه به مالباختگان گفت: تاكنون هيچ وجهي به مالباختگان در استان سيستان و بلوچستان پرداخت نشده است و در صورت پرداخت همه مالباختگان در شرايط مساوري قرار دارند.
شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است.
1648
تنظيم وانتشار: پري سالارنيا

سرخط اخبار استان‌ها