۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۴
کد خبر: 82563723
T T
۰ نفر
شوراها براي  ايجاد درآمد پايدار  مديريت شهري فعالانه عمل كنند

كرج -ايرنا- سرپرست معاونت استانداري و فرمانداري ويژه كرج گفت: شوراها بايد براي ايجاد درآمد پايدار مديريت شهري فعالانه عمل كنند و مصوبات شورا بايد منطبق بر مواد قانوني باشد.

به گزارش ايرنا، علي قنبر زماني روز سه شنبه در ديدار با منتخبان پنجمين دوره شوراي اسلامي محمدشهر افزود: محمدشهراز مناطق خوش آب و هواي شهرستان كرج است كه در بسياري از زمينه‌هاي سرمايه گذاري، ظرفيت هاي بسيار زيادي دارد.
وي ادامه داد: نزديكي اين شهر به اتوبان تهران-كرج زمينه مناسبي براي سرمايه گذاري در بخش هاي توليدي و صنعتي را ايجاد مي كند.
وي افزود: محمدشهر با بيش از 120هزار نفر جمعيت، هنوز بافت كوچه باغ خود را حفظ كرده و مورد توجه بسياري از گردشگران طبيعت گردي و تفرجگاهي است، بنابراين تلاش براي توسعه صنعت گردشگري در آن ، مي تواند با اشتغالزايي براي شهروندان آن ، موجب رونق و توسعه در اين منطقه شود.
سرپرست فرمانداري كرج، همچنين به ضرورت حمايت از باغداران محمدشهر براي عرضه محصولات به نقاط مختلف كشور و خارج از كشور تاكيد كرد.
وي در ادامه به مشاركت خوب مردم محمدشهر درانتخابات اخير اشاره كرده و افزود: در انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي، در محمدشهر،مشاركت حدود 44 هزار نفر از جمعيت راي دهنده را شاهد بوديم كه نشان از همراهي و وفاداري مردم اين شهر به نظام جمهوري اسلامي و احساس مسئوليت آنها براي توسعه و آباداني شهرشان دارد.
قنبرزماني ، به ضرورت احساس مسئوليت منتخبين مردم در شوراي اسلامي نسبت به اعتمادي كه به آنها شده است، تاكيد كرده و گفت: كساني كه با راي مردم انتخاب مي شوند، بايد بدانند مسئوليت خطيري نسبت به تك تك آراء كساني كه به آنها اعتماد كرده اند دارند و در انجام مسئوليت خود به بهترين شكل ممكن ، بايد نيازهاي شهروندان را مورد توجه قرار دهند.
سرپرست فرمانداري كرج به ضرورت استفاده از نيروهاي مجرب همسو با سياست هاي دولت تدبير و اميد در مديريت شهري تاكيد كرده وگفت: با توجه به اقبال عمومي مردم به سياست هاي اعلام شده از سوي دولت و انتخاب دوباره دكتر روحاني به عنوان رئيس جمهوري مي بايست در مديريت شهري هم از كساني استفاده شود كه مدافع اين سياست ها و اجراي آنها باشند.
وي همچنين به ضرورت توجه به قانوني بودن مصوبات شوراي شهر تاكيد كرده و تصريح كرد: شوراها بايد به قانون تسلط داشته باشند و دقت كنند تا مصوبات با مفاد قانون مغايرت نداشته باشند.
وي افزود: امتياز دهي به شوراها بر اساس ميزان تطبيق مصوبات با قانون است كه با جديت انجام مي شود.
سرپرست فرمانداري كرج، در پايان از منتخبين شوراي دوره پنجم محمدشهر خواست تا با همدلي با يكديگر و تعامل با دستگاه هاي اجرايي، براي حل مشكلات مردم برنامه ريزي كنند و در اين برنامه ريزي، به صورت كارشناسي شده اولويت هاي شهر و اجراي دقيق قانون را مورد توجه قرار دهند.
8029 / 6155خبرنگار:حكيمه كشاورز** انتشاردهنده: محمد عزيزپور