۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
کد خبر: 82559057
T T
۰ نفر
پیكر یكی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی درقم تشییع شد

قم- ایرنا - پیكر پاك حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی از شهیدان حادثه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی عصر جمعه بر دوش نمازگزاران قمی تشییع شد.

به گزارش ایرنا، پیكر مطهر این شهید گرانقدر پس از اقامه نماز توسط آیت الله سید محسن خرازی از اعضای مجلس خبرگان رهبری از مقابل مصلای قدس قم با عبور از خیابان شهدا به سمت میدان روح الله تشییع و سپس جهت خاكسپاری به گلزار شهیدان علی بن جعفر (ع) قم منتقل و در كنار مزار شهدای جنگ تحمیلی به خاك سپرده شد.
مشایعت كنندگان پیكر شهید تقوی، درحالی كه به دلیل این حمله ناجوانمردانه تروریستی سراپای وجودشان آكنده از خشم و نفرت بود، ضمن نوحه خوانی و سینه زنی با فریادهای لبیك یا حسین، خونی كه در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار خود را از اقدام های تروریستی عوامل و مزدوران استكبار جهانی در كشورهای مختلف منطقه ابراز كردند.
همچنین نمازگزاران با سر دادن شعار 'آمریكا ما با سلاح قرآن، تو با سلاح جنگی بجنگ تا بجنگیم' بر آمادگی همه جانبه خود برای مقابله با توطئه های بیگانگان تاكید كردند.
در این مراسم قشرهای مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار قم، سید مهدی صادقی استاندار و همچنین رضا سیار فرماندار و امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام ذوالنور ی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی مدیرعامل سابق خبرگزاری ایكنا و از رزمندگان تخریب چی لشكر 10 سید الشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بود كه روز چهارشنبه هفته جاری در جریان حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
روز چهارشنبه در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت كه در نتیجه آن 17 تن شهید و 56 تن مجروح شدند.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
۰ نفر