۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۰
کد خبر: 82558847
T T
۰ نفر
بيش از 86 ميليارد ريال تسهيلات به مددجويان كميته امداد كرمانشاه پرداخت شده است

كرمانشاه - ايرنا - مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمانشاه گفت: از آذر ماه سال گذشته تاكنون بيش از 86 ميليارد ريال تسهيلات در قالب 2 هزار و 200 فقره وام قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولايت به مددجويان تحت حمايت استان پرداخت شده است.

حسين خدرويسي روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولايت در زمينه هاي كارگشايي، اشتغال، محكومين، درمان، جهيزيه و... به نيازمندان و مددجويان وام پرداخت مي كند.
وي با بيان اينكه طي اين مدت بيشترين وام هاي تخصيصي به نيازمندان و مددجويان در سرفصل هاي كارگشايي و اشتغال پرداخت شده است، اظهار كرد: وام هاي اشتغال تا سقف 300 ميليون ريال و ساير وام ها همچون كارگشايي تا سقف 50 ميليون ريال به نيازمندان پرداخت مي شود.
خدرويسي يادآوري كرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولايت هم اكنون به شبكه شتاب بانكي متصل شده و صاحبان سپرده و خيران مي توانند با كارت بانكي صندوق از تمامي دستگاه هاي عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا كنند.
مديركل كميته امداد كرمانشاه تاكيد كرد: اتصال صندوق به شبكه شتاب موجب تسهيل در مبادلات بانكي و سهولت استفاده سپرده گذاران نيكوكار و وام گيرندگان از خدمات اين صندوق خواهد شد.
وي با اعلام اينكه اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادي و سپرده هاي خيران تامين مي شود، تصريح كرد: هم اكنون تعداد بسياري از خيران و نيكوكاران كرمانشاهي در اين صندوق سپرده گذاري كرده اند.
خدرويسي در پايان ضمن دعوت از خيران براي سرمايه گذاري در صندوق قرض الحسنه امداد ولايت استان كرمانشاه، اظهار اميدواري كرد: با توجه به عمق نيازمندي مددجويان و محرومان، خيران بيشتري در اين صندوق سپرده گذاري كنند.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام و صفحه اينستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي