۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82556153
T T
۰ نفر

820 سبد كالا بین مددجویان رودبارجنوب توزیع شد

۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۴۴
کد خبر: 82556153
820 سبد كالا بین مددجویان رودبارجنوب توزیع شد

جیرفت - ایرنا - مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار جنوب گفت: به مناسبت ماه مبارك رمضان 820 سبد كالا بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

عباس مهدوی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر كدام یك از این سبدهای حمایتی به ارزش یك میلیون و 500 هزار ریال با كمك خیران نیكوكار توزیع شد.
وی تصریح كرد: این سبدهای كالا شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات و ماكارونی است كه با توجه به اولویت بین خانواده های زیر پوشش دارای یتیم، بی سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع شد.
مدیر كمیته امداد رودبار جنوب ضمن دعوت خیرین به مشاركت در فعالیت های حسنه برای مددجویان گفت: هیچ عملی با ارزش تر از كمك به محرومان نیست و ماه مبارك رمضان با فضای معنوی حاكم بر آن بهترین فرصت برای كسب خوشنودی پروردگار و غفران الهی است.
وی خاطرنشان كرد: سال گذشته 350 سبد كالا به ارزش هر سبد یك میلیون ریال بین خانواده های تحت حمایت رودبار جنوب توزیع شد.
وی بیان كرد: هدف از توزیع سبد غذایی و كالا بین مددجویان رفع مشكلات محرومان، اطعام ایتام، حفظ عزت نفس مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشاركت خیران و مردم نیكوكار است.
مهدوی اظهار كرد: در ماه مبارك رمضان طرح های اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، همیان مولا، اكرام ایتام، محسنین، شفا و طرح فطریه كفارات به منظور كمك به خانواده های محروم و نیازمند توسط كمیته امداد رودبار جنوب اجرا می شود.
رودبار جنوب یكی از هفت شهرستان جنوب كرمان است و در فاصله 330 كیلومتری مركز این استان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028