۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82555285
T T
۰ نفر
تامین آب شهر جدید هشتگرد از طریق سد طالقان با اهتمام دولت یازدهم

كرج - ایرنا - فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت كه طرح انتقال آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد كه با اهتمام ویژه دولت یازدهم به نتیجه رسید، تیر ماه سال جاری تحقق می یابد.

ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، خاطرنشان كرد: طرح آبرسانی از خط انتقال طالقان به شهر جدید هشتگرد هم اكنون در حال اجرا است كه باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.
وی تصریح كرد: دستگاه های مختلف در این زمینه تلاش می كنند و شركت آب منطقه ای البرز نیز باید جدی تر وارد این عرصه شود تا تلاش دولت یازدهم برای تحقق این خواسته مردم در شهر جدید هشتگرد به نتیجه مطلوب برسد.
پالیزگیر گفت: در سفر هیئت دولت به استان البرز وزیر نیرو با اختصاص پنج میلیون متر مكعب آب از خط انتقال طالقان به شهر جدید هشتگرد موافقت كرد.
فرماندار ساوجبلاغ تصریح كرد: نشست كارگروه اقتصاد مقاومتی با محوریت فرمانداری و مشاركت آبفا شهری استان، شركت عمران و آب منطقه ای هر هفته تشكیل می شود تا موانع بر طرف شود.
وی در ادامه با اشاره به اینكه تخصیص پنج میلیون متر مكعب آب سد طالقان به شهر جدید هشتگرد به صورت سالانه خواهد بود، گفت: در شهر جدید هشتگرد 50 هزار واحد مسكن مهر وجود دارد كه بسیاری از متقاضیان به دلیل مشكلات زیرساختی از جمله كمبود منابع آبی نمی توانستند در این واحدها مستقر شوند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری