۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷
کد خبر: 82554438
T T
۰ نفر

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در بوكان برگزار شد

۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷
کد خبر: 82554438
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در بوكان برگزار شد

مهاباد- ایرنا- سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ارشد بوكان امروز/یكشنبه/ در مسجد دارالاحسان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بوكان عصر یكشنبه در این مراسم معنوی گفت: اندیشه و افكار امام باعث شد در كشور تحول عظیمی به وجود آید چرا كه امام با ادغام دین و سیاست توانست این نوع مدیریت را در جهان نهادینه كند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: شجاعت و زمان شناسی امام راحل در زمان و وقت مناسب موجب شد كه در هر زمان نسبت به مقتضیات آن اقدام كند و این صراحت لهجه و مبارزه قاطعانه با رژیم طاغوت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
وی افزود: با اندیشه امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای بار دیگر شئونات اسلامی در جامعه ایران احیا شد.
امام جمعه بوكان با بیان اینكه امام خمینی (ره) خدا محور و تكلیف گرای واقعی بود، اظهار كرد: امام خمینی قوت قلب مردم ایران و امید مستضعفان جهان بود و كشورهای آزادیخواه جهان از این مرد قرن الگو گرفتند.
ماموستا خلیفه زاده همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اضافه كرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب تكلیف دولتمردان را به شدت سنگین تر كردند.
وی بیان كرد: دولتمردان باید مشكلات مردم را رفع كرده و به منظور رفع بیكاری گام های اساسی و جدی بردارند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم نماینده مردم بوكان در مجلس شواری اسلامی، فرماندار، مسئولان اجرایی شهرستان، خانواده معظم شهدا وایثارگران، بسیجیان، اصناف و فرهنگیان حضور داشتند.
نظیر همین مراسم در سالن نمازخانه مدیریت جهاد كشاورزی شهرستان بوكان نیز برگزار شد.
شهرستان بوكان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت كنید.
**7510/3093خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاكزاد