۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۵
کد خبر: 82553832
T T
۰ نفر

پويش سبك زندگي قرآني در خراسان جنوبي راه اندازي شد

۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۵
کد خبر: 82553832
پويش سبك زندگي قرآني در خراسان جنوبي راه اندازي شد

بيرجند - ايرنا - مسئول روابط عمومي اداره كل اوقاف امور خيريه خراسان جنوبي گفت: پويش سبك زندگي قرآني با همكاري دفتر سازمان فضاي مجازي سراج در اين استان راه اندازي شد.

به گزارش عصر روزشنبه روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبي، عادل اربابي هدف از اجراي اين طرح را اقدامي براي سبك زندگي بر پايه تأكيد اسلام و كلام وحي عنوان كرد.
وي افزود: عبارت ها و پيام هاي جذاب توسط طراحان مطرح كشوري از محتواي آيات قرآني در قالب طرح هاي مفهومي استخراج و با طراحي زيبا و گرافيك جذاب در قالب بيلبوردهاي نمايشي در معابر شهرهاي استان نصب مي شود.
وي با توضيح اينكه بايد با الهام از اين آيات و روايات، سبك زندگي سالم را در جامعه ترويج كرد، گفت: مصرف گرايي، اشرافي ‌گري، گرايش به تجمل و خود نمايي از مظاهر مفسده انگيز سبك زندگي غربي است.
مسئول روابط عمومي اداره كل اوقاف امور خيريه استان گفت: اين طرح در سازمان مركزي اوقاف و امور خيريه راه اندازي شد و همزمان با همكاري دفتر سازمان فضاي مجازي خراسان جنوبي و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و خبرگزاري قرآني ايكنا در استان راه اندازي شده است.
به گفته اربابي بنرهاي مفهومي سبك زندگي قرآني با همكاري معاونت فرهنگي اجتماعي سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبي در هشت بيلبورد بزرگ در مركز استان نصب مي شود.
وي از راه اندازي كانال و گروه تلگرامي در فضاي مجازي براي پيوستن به اين پويش خبر داد و خواستار همكاري مردم و مسئولان جهت ترويج فرهنگ قرآني و سبك زندگي اسلامي شد.
اربابي ادامه داد: عكس نوشت قرآني، اينفوگرافي، كليپ هاي قرآني و توليد محتوا در خصوص مباحث سبك زندگي قرآني و توليد خبر و مصاحبه از برنامه هاي مهم پويش است.
اين فعال رسانه اي با بيان اينكه دشمنان با تمام توان و ابزارهاي خود تلاش مي كنند جامعه را از معنويت خالي كنند، افزود: سرمايه‌گذاري دشمنان براي به انحراف كشاندن جامعه اسلامي و تلاش آنها براي از بين بردن ريشه‌هاي ايمان و معنويت در بين نسل جوان و خانواده‌ها هر روز ابعاد گسترده‌تري پيدا مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه ترويج و نهادينه كردن سبك زندگي قرآني بهترين راه مقابله با نفوذ بيش از پيش انديشه‌هاي مادي‌گرايي غرب در جامعه است، تصريح كرد: فرهنگ رها شده غرب به دنبال از بين بردن بنيان‌هاي خانواده به عنوان اصلي‌ترين نهاد جامعه اسلامي است.
مسئول روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبي برنامه ريزي براي مقابله با هجمه هاي دشمن در خصوص سبك زندگي را بسيار مهم دانست و افزود: طرح سبك زندگي صحيح قرآني بهترين ابزار در اين مسير است كه بايد به آن توجه ويژه داشت.
اربابي ادامه داد: ارزش‌ها و احكام ديني و معنوي سعادت بخش و فرهنگ غني ايراني و اسلامي مي‌تواند بهترين ظرفيت در راستاي پيشرفت جامعه باشد.
2047*دريافت و انتشار- عباسقلي اشكورجيري