خانواده شهدا و ایثارگران سیستان و بلوچستان افطار مهمان نماینده ولی فقیه بودند

زاهدان - ایرنا - 300 نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سیستان و بلوچستان یكشنبه شب افطار مهمان نماینده ولی فقیه در استان بودند.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این آیین معنوی با قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما كسانی هستید كه در وجودتان ارزش ها به صورت كپسول نهفته است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان سرمایه های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند به گونه ای كه این نظام الهی به بركت وجود آنان شكل گرفت.
امام جمعه زاهدان با بیان اینكه شهدا، ایثارگران و جانبازان پایه گذار این نظام الهی هستند گفت: تردیدی نیست كه باید در عرصه های گوناگون جامعه تا آنجایی كه به ارزش های شما لطمه وارد نشود سعی كنید در سرنوشت جامعه نقش آفرین باشید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و كرمان گفت: سعی دشمن بر این است كه صاحبان ارزش را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت و عناصر بی ارزش را به سرنوشت نظام مسلط كند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینكه ایثارگران نباید نسبت به سرنوشت كشور بی تفاوت باشند اظهار داشت: امام راحل(ره) بعد از پیروزی انقلاب به زیبایی سرنوشت نظام را هدایت كرد تا مانند سرنوشت دیگر كشورها دستخوش تحولات شیطانی نشود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: از آنجایی كه ایثارگران و جانبازان پایه های اصلی نظام هستند برای حفظ اصول و مبانی ارزش های نظام باید در تمام عرصه ها انقلاب حضوری فعال داشته باشند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اكبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال كنید. @irnazahedan