۳ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۰۵
کد خبر: 82543929
T T
۰ نفر
دادستان مشهد بر توجه ویژه  به خانواده زندانیان تاكید كرد

مشهد-ایرنا-دادستان مشهد گفت: خانواده زندانیان به ناچار درگیر تبعات فرد زندانی می شوند كه برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی بیشتر در جامعه ، باید به آنان توجه ویژه شود.

غلامعلی صادقی عصر چهارشنبه در مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان خراسان رضوی افزود: در این رابطه اقدامات خوبی توسط مردم و مسئولان به ویژه در انجام امور و كارهای خیر در حال انجام است.
وی كه ریاست هیات مدیره انجمن حمایت از زندان را نیز برعهده دارد، با تقدیر از پشتیبانی نهادهای حمایتی از این انجمن اظهار كرد: با كمك این نهادها توانستیم مستمری تقریبا ثابتی را برای خانواده زندانیان در نظر بگیرم و مانع دور شدن خانواده از جامعه شویم.
فرماندار مشهد نیز به عنوان عضو هیات مدیره انجمن در این مراسم گفت: تمامی شرایط ه باید برای خانواده زندانیان فراهم شود چرا كه آنان جرمی را انجام نداده اند.
محمد رحیم نوروزیان با بیان اینكه حضور خیران نقش پررنگی در حمایت از زندانیان داشته است خاطر نشان كرد: هم اكنون بسیاری از خانواده هایی كه سرپرست آنان در زندان است از طریق مستمری انجمن گذر زندگی می كنند كه كفاف هم نمی دهد.
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار كرد: هم اكنون 350 خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند .
علی شریف نژاد گفت: حمایت كنندگان و خیران بیش ازچهار میلیارد ریال به این انجمن در سال گذشته كمك كرده اند.
در این مراسم دو بازرس برای یك سال به منظور نظارت بر عملكرد این انجمن انتخاب شود.
5 اردیبهشت ماه روز حمایت از خانواده های زندانیان نام گذاری شده است.
7495/6012خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی