۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵
کد خبر: 82540787
T T
۰ نفر

موفقیت جهانی عكاس كردستانی

۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵
کد خبر: 82540787
موفقیت جهانی عكاس كردستانی

سنندج- ایرنا- مظفر سرمستی عكاس كردستانی برای دومین سال پیاپی رتبه نخست مسابقه عكس سازمان بهداشت جهانی دام (OIE 2017) در منطقه خاورمیانه را كسب كرد.

مدیركل دامپزشكی كردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این هنرمند كه هم اكنون در اداره كل دامپزشكی كردستان فعالیت می كند امسال نیز به عنوان برنده نهایی این مسابقه عكاسی در منطقه خاورمیانه انتخاب و معرفی شد.
مجتبی ورمقانی افزود: سازمان بهداشت جهانی دام OIE هر سال مسابقه عكس ویژه كاركنان دامپزشكی و دانشجویان این رشته را در سطح جهان برگزار می كند و در این مسابقه نفراتی در پنج قاره و یك نفر از خاورمیانه معرفی می شوند.
وی اضافه كرد: عكس این هنرمند كردستانی سال گذشته (2016) نیز به عنوان نفر نخست خاورمیانه انتخاب شده بود.
وی اظهار كرد: جایزه ویژه این مسابقه یك هزار یورو است كه در اجلاس سراسری سازمان بهداشت جهانی دام در كشور فرانسه به نفرات برتر اهدا می شود.
به گفته وی نتایج این مسابقه روز 29 اردیبهشت (نوزدهم می 2017) در سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی دام به آدرس www.oiephotocompetition.com منتشر شده است.
این عكاس كردستانی برای شركت در این مسابقه پنج قطعه عكس با عنوان 'همزیستی انسان و دام' از مناطق مختلف كردستان ارسال كرده بود كه از بین آنها یك اثر انتخاب شده است.
سرمستی دارای مدرك تحصیلی كارشناسی مدیریت بوده و 29 سال سابقه خدمت در جهادكشاورزی و دامپزشكی كردستان را دارد و هم اكنون به عنوان روابط عمومی اداره كل دامپزشكی كردستان فعالیت می كند.
3020/ 6108/1772
**خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشاردهنده: مجید ملازاده
۰ نفر